Een Talisker 10y, een Highlandpark 12 y en een Laphroaig 10 y.

Soundwave schreef:Maar weer een kleine dram George T. Stagg uitgeschonken voor mezelf. En ja...ik moet het toch bekennen, inmiddels heeft dit monster bij mij de nummer 1 positie van mijn all time favorites bereikt.

Soundwave schreef:Maar weer een kleine dram George T. Stagg uitgeschonken voor mezelf. En ja...ik moet het toch bekennen, inmiddels heeft dit monster bij mij de nummer 1 positie van mijn all time favorites bereikt. Mijn kast is inmiddels iets te vol en de portemonnee te leeg, maar zodra ik weer wat dingen ga aanschaffen ga ik toch maar eens de wondere wereld van de high end Bourbons wat verder bestuderen.

Piet schreef:Soundwave schreef:Maar weer een kleine dram George T. Stagg uitgeschonken voor mezelf. En ja...ik moet het toch bekennen, inmiddels heeft dit monster bij mij de nummer 1 positie van mijn all time favorites bereikt.
Ik geloof niet dat we al één Bourbon hebben in: Mijn top whisky tot op heden (o.b.v. méérdere borrels)
Yapi schreef:ik ben helemaal niet aan de bourbon, maar zo'n george T Stagg zou ik toch ook graag eens nuttigen.
van de Chapter 9 van de St George distillery 

JayDie schreef:edwinedje schreef:Een ander 'probleem' is de Blauwe Sherry Classic fles van Bruichladdich...
...maar iemand een idee hoe je kan 'zien' hoe het tussentijdse nivo is?![]()
* Verticale snede maken van 2mm breed over de gehele hoogte van de fles

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsTerug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten