Dalwhinnie 15yo
Bruichladdich The Laddie Ten
Bunnahabhain 12yo
Heb weer wat te doen...
Deunemans schreef:
Longmorn 16 years 1990 Wilson & Morgan Cognac Finish
Mensen ervaring met de cognac finish? Wat kan ik verwachten van die sample? Ben wel erg benieuwd.

johan brugge schreef:Haha, is het dan toch geen Caol Ila 1993 DD geworden? 'Weer' een Ardmore erbij. Je word nog een echte fan.

.OP naar het volgende festival. 
chris schreef:Beetje laat,maar zondag 24 juni naar de Mitra Xperience in Rotterdam geweest,weer perfect verzorgd,bedankt Mitradaar nog een fles Singleton 15 jaar gewonnen,maar voor mij het belangrijkste,ze schonken een Macallan 17 jaar sherry cask.Ben 4 keer terug geweest voor een dram,deze deed mij denken aan de Gran Reserva 1979 en ik wist weer gelijk waarom deze whisky de Rolls Royce onder de whisky's genoemd werd.Ik heb 2 van deze flessen besteld en gisteren binnen gekregen,het zijn flessen van The Cooper's Choice gerijpt in sherry cask gedistilleerd in 1990 en gebotteld in 2008 46%.
poortmh schreef:chris schreef:Beetje laat,maar zondag 24 juni naar de Mitra Xperience in Rotterdam geweest,weer perfect verzorgd,bedankt Mitradaar nog een fles Singleton 15 jaar gewonnen,maar voor mij het belangrijkste,ze schonken een Macallan 17 jaar sherry cask.Ben 4 keer terug geweest voor een dram,deze deed mij denken aan de Gran Reserva 1979 en ik wist weer gelijk waarom deze whisky de Rolls Royce onder de whisky's genoemd werd.Ik heb 2 van deze flessen besteld en gisteren binnen gekregen,het zijn flessen van The Cooper's Choice gerijpt in sherry cask gedistilleerd in 1990 en gebotteld in 2008 46%.
@chris, waar heb je die macallan besteld?
,de ene fles moest uit Leusden en de andere uit Alblasserdam komen.Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten