Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Iedere dag kijk ik op Marktplaats, Speurders, Ebay, Whiskyforum etc. of er nog wat leuks te koop is. Ook bij Whiskyauction in Duitsland koop ik soms. Voor de gewone "dagelijkse " slobber malts koop ik ze per 12 tegelijk. Zitten qua prijs best drinkbare bij. Ik ben al bijna 50 jaar whiskydrinker, dus er gaat wel wat doorheen.
Laatste leuke aankopen: Pappy van Winkle, 20 years, family reserve, bourbon,wel geen schotse malt, maar toch niet te versmaden.
Ook nog heel goedkoop via MP een fles Glenlivet 18 years voor 15 euro,
Nog een bijzondere: Balvenie Founders reserve, cognac bottle, jaren '80,nog helemaal gaaf in doos. Vanwege de zeldzaamheid aangeschaft, maar wil ik wel weer kwijt, ik vond de fles wel mooi, maar de smaak van Balvenie is niet helemaal mijn ding. Was een impulsief aankoop dus.
En dan natuurlijk de Ardbeg Day (had er 5, nu nog 2). Binnenkort 1 proeven.
Heb trouwens nog een Ardbeg Day t-shirt xl in de aanbieding.
Laatste leuke aankopen: Pappy van Winkle, 20 years, family reserve, bourbon,wel geen schotse malt, maar toch niet te versmaden.
Ook nog heel goedkoop via MP een fles Glenlivet 18 years voor 15 euro,
Nog een bijzondere: Balvenie Founders reserve, cognac bottle, jaren '80,nog helemaal gaaf in doos. Vanwege de zeldzaamheid aangeschaft, maar wil ik wel weer kwijt, ik vond de fles wel mooi, maar de smaak van Balvenie is niet helemaal mijn ding. Was een impulsief aankoop dus.
En dan natuurlijk de Ardbeg Day (had er 5, nu nog 2). Binnenkort 1 proeven.
Heb trouwens nog een Ardbeg Day t-shirt xl in de aanbieding.
Laatst gewijzigd door Piet op 16 Jun 2012, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: promotie verwijderd
Reden: promotie verwijderd
0 x
JayDie schreef:Aangeschaft:
Caol Ila - Malts of Scotland (0.70 liter, 30 yrs, 59.20% ) 1981/2011
Voor m'n verjaardag volgende maand
Om Yapi maar te citeren:
Yapi schreef:Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid word je maar 1 keer 30 jaar JayDie...
CU!
0 x
Zoals gezegd , net een Tomatin 1977 - 2007 The WhiskyFair besteld.
Daarnaast een cadeautje voor vaderdag, waar ik ook van zal kunnen meegenieten : Ardmore 1992 The Whiskyman

Daarnaast een cadeautje voor vaderdag, waar ik ook van zal kunnen meegenieten : Ardmore 1992 The Whiskyman

0 x
Highland Park 11YO The Nectar of the Daily Dram
Glen Keith 20YO The Nectar of the Daily Dram
Mortlach 22YO The Nectar of the Daily Dram
Glen Keith 20YO The Nectar of the Daily Dram
Mortlach 22YO The Nectar of the Daily Dram
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

vanmorgen ontbijt op bed
pappa dag
en een mooie fles glenrothes 24 yo daily dram
wat een verwennerij ben benieuwd maar meestal zijn bottelingen van dd toppertjes
vanmiddag eens een dram proberen

pappa dag
en een mooie fles glenrothes 24 yo daily dram
wat een verwennerij ben benieuwd maar meestal zijn bottelingen van dd toppertjes
vanmiddag eens een dram proberen

0 x
-
Alwin
- Senior

Gekregen voor mijn verjaardag:
Bowmore 15 Darkest
Cragganmore DE
Caol Ila DE
en nog een paar standaard blends
Bowmore 15 Darkest
Cragganmore DE
Caol Ila DE
en nog een paar standaard blends
0 x
Zaterdag even bij een vrij grote slijterij in Nijmegen geweest, Versailles. Heb een eigen botteling van ze meegenomen: de Glenrothes 1986 van Helen Arthur. Leek me wel leuk om zo'n eigen botteling mee te nemen en aangezien 1986 het geboortejaar van mijn vriendin is, heb ik voor deze gekozen. Ben wel benieuwd hoe 'ie smaakt.
Leuke zaak trouwens! Wát een assortiment, zeg. Heerlijk om even rond te sneupen
Leuke zaak trouwens! Wát een assortiment, zeg. Heerlijk om even rond te sneupen

0 x
- Liquid_Gold
- Senior

Campbeltown loch 30y gekregen van mijn schatje
Ardbeg Lord of the Isles
Highland park Thor
Ardbeg Lord of the Isles
Highland park Thor

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Als ik het zo lees heb ik vroeger veel te weinig zakgeld gekregen...
...of krijgen de kidz vandaag de dag schandalig veel
Een fles kan ik nog begrijpen, maar sommige papa's boffen toch maar enorm met hun kroost
Maar goed afgelopen zaterdag knapte het weer lekker op om de grote rooie motormasjien uit de stalling te halen.
Daarmee ben ik maar even naar Rijswijk gereden voor de opening van de nieuwe winkel van Stefan van der Boog.
Na de felicitaties even een heel klein glaasje geproefd en op basis van eerdere raadgevingen met twee flesjes weer huis waarts gekeerd. Wat was het lekker weer om te rijden....

...of krijgen de kidz vandaag de dag schandalig veel
Een fles kan ik nog begrijpen, maar sommige papa's boffen toch maar enorm met hun kroost
Maar goed afgelopen zaterdag knapte het weer lekker op om de grote rooie motormasjien uit de stalling te halen.
Daarmee ben ik maar even naar Rijswijk gereden voor de opening van de nieuwe winkel van Stefan van der Boog.
Na de felicitaties even een heel klein glaasje geproefd en op basis van eerdere raadgevingen met twee flesjes weer huis waarts gekeerd. Wat was het lekker weer om te rijden....

0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
edwinedje schreef:Als ik het zo lees heb ik vroeger veel te weinig zakgeld gekregen...
...of krijgen de kidz vandaag de dag schandalig veel![]()
Een fles kan ik nog begrijpen, maar sommige papa's boffen toch maar enorm met hun kroost![]()
Mijn gedachte, Edwin!
0 x
JayDie schreef:edwinedje schreef:Als ik het zo lees heb ik vroeger veel te weinig zakgeld gekregen...
...of krijgen de kidz vandaag de dag schandalig veel![]()
Een fles kan ik nog begrijpen, maar sommige papa's boffen toch maar enorm met hun kroost![]()
Mijn gedachte, Edwin!
da is nie moeilijk, papa koopt zelf geeft het aan moeders en die aan de kids....immers stropdassen zijn niet meer in de mode geloof ik,
Maar goed terug naar het topic. laatste aankoop Laphroaig Cairdeas Origin
0 x
en overigens, mijn vrouw verrekt het om whisky voor me te kopen. Ik heb zo'n vermoeden dat dat voor velen geldt op dit forum.
Ze vind dat ik al te veel heb
Ze vind dat ik al te veel heb

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

BigwXxl schreef:da is nie moeilijk, papa koopt zelf geeft het aan moeders en die aan de kids....immers stropdassen zijn niet meer in de mode geloof ik,![]()
Kennelijk een kind dat iets maakt voor zijn papa ook niet meer...of papa's zijn niet snel meer tevreden.
...denk met weemoed terug aan de klei-asbakken en toiletrol-pennenhouders...en de lach op papa's gezicht
BigwXxl schreef:en overigens, mijn vrouw verrekt het om whisky voor me te kopen. Ik heb zo'n vermoeden dat dat voor velen geldt op dit forum.
Ben blij bij de minderheid te horen...
...wel eens van; 'wie goed doet, goed ontmoet' gehoord
....en dan bedoel ik niet een bosje verlepte tulpen, of iets waar je zelf wat aan hebt...
Van mijn moppie (alweer een tijdje geleden)
Laatst gewijzigd door edwinedje op 19 Jun 2012, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Gisteravond de Cairdeas botteling 2012 besteld bij Laphroaig. Heel erg benieuwd naar deze botteling 

Laatst gewijzigd door Deunemans op 19 Jun 2012, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Deunemans schreef:Gisteravond de Cairdeas botteling 2012 besteld bij Laphroaig. Heel erg benieuwd naar deze "blend"
Hmmmm "Blend"
Hoorde wel dat deze vrijwel gelijk was aan de 2011 versie van iemand die hem geproefd heeft op Feis Isle. Reden voor mij om hem dit jaar niet aan te schaffen (heb nog flessen van 2011 staan
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”