En de Ardbeg Day

turfsmurf schreef:de Millstone 100 Rye. Een rye whisky van Zuidam die, volgens het etiket, 100 Proof, 100 months old, 100% Rye, 100% Milled by Dutch Windmills, 100% Small Pot Still Distillation, 100% Small Batch, 100% New American Oak, 100% Hand Made is.
Tevens de Glenglassaugh Revival meegenomen plus nog een tiental samples (inclusief Highland Park Thor! ) 

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsWilco schreef:Kijk en ook ik heb een flesje Ardbeg Day mogen aanschaffen bij DH17. Was een leuke dag!
GJR schreef:Wilco schreef:Kijk en ook ik heb een flesje Ardbeg Day mogen aanschaffen bij DH17. Was een leuke dag!
Was een gezellig feestje he Wilco! met gelukkig aangenaam weer!
Wilco schreef:GJR schreef:Wilco schreef:Kijk en ook ik heb een flesje Ardbeg Day mogen aanschaffen bij DH17. Was een leuke dag!
Absoluut een leuk feestje GJR (???)
JayDie schreef:turfsmurf schreef:de Millstone 100 Rye. Een rye whisky van Zuidam die, volgens het etiket, 100 Proof, 100 months old, 100% Rye, 100% Milled by Dutch Windmills, 100% Small Pot Still Distillation, 100% Small Batch, 100% New American Oak, 100% Hand Made is.
Je moest zeker ook gewoon 100% van de prijs betalen?![]()
JayDie schreef:Komen de ingredienten ook 100% uit Nederland (100% Rogge uit Nederland? Gist uit Nederland? Water neem ik aan van wel, maar just to be sure? Flessen-fabricage, etc.)
GJR schreef:Wilco schreef:GJR schreef:Kijk en ook ik heb een flesje Ardbeg Day mogen aanschaffen bij DH17. Was een leuke dag!
Absoluut een leuk feestje GJR (???)
Ha geloof dat we elkaar niet echt gesproken hebben of wellicht wel maar niet bewust, maar ik was een van de twee in een rolstoel (diegene met bril en groen overhemd, enige voordeel van zo'n ding -> Herkenbaarheid)

Kay schreef:Aardige verzameling overgenomen:
....
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten