McRay schreef:Renefatdude schreef:Vandaag een Mortlach 1991/2010 sherrybutt van Signatory unchillfiltered.
Ben benieuwd
Niet samen met Maarten drinken want dan is tie gelijk op.......
Ik ken Maarten als een zeer beschaafd mens

McRay schreef:Renefatdude schreef:Vandaag een Mortlach 1991/2010 sherrybutt van Signatory unchillfiltered.
Ben benieuwd
Niet samen met Maarten drinken want dan is tie gelijk op.......

moeder heb ik toch!
Deunemans schreef:Een overheerlijke Lagavullin 16 yr van mn moeder, zomaar....wat eenmoeder heb ik toch!
Deunemans schreef:Een overheerlijke Lagavullin 16 yr van mn moeder, zomaar....wat eenmoeder heb ik toch!
Matti schreef:Ik mocht een erg leuk flesje ontvangen van een gulle gever:
Caperdonich 12yo 1998 57.0% Cask#: 8712 1/242 (Heavily Peated) The Single Malts of Scotland
Een uiterst verranssende dram die meer lijkt op een kruisiing tussen Caol Ila en Ardbeg dan op een SpeysiderBinnenkort zal ik een proefnotitie plaatsen.
Coat schreef:Ik heb gisteren de Thor van Highland Park opgehaald. Stond al een tijd op me te wachten. Echter nu met wel heel tegenstrijdige gevoelens. Op dit moment drink ik, op medische indicatie, wel heel weinig alcohol en of ik in de toekomst überhaupt nog veel aan mijn dierbare hobby zal hebben is zeer de vraag. Maar ja, om nu me al op voorhand bij het waarschijnlijk onvermijdelijke neer te leggen is me nog een stap te ver.
Coat schreef:Maar er staan nog mooie whisky's in mijn kast (je hoort het als whiskies te schrijven, maar dat is zooooooo lelijk) en er zijn straks vast wel een paar whiskyvrienden die me willen helpen om die niet te laten verschralen.

turfsmurf schreef:Coat schreef:Maar er staan nog mooie whisky's in mijn kast (je hoort het als whiskies te schrijven, maar dat is zooooooo lelijk)
De correcte spelling is trouwens whisky's (net als baby's).
turfsmurf schreef:De correcte spelling is trouwens whisky's (net als baby's). Ik heb het ooit eens opgezocht via de site OnzeTaal.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten