Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Net geregistreerd, glas Springbank 12yo Bourbon&Blues edition even laten 'luchten' met wat water terwijl ik een veel te lang voorsteltopic heb geschreven en nu lekker genieten!
0 x
De fantastische Mortlach 1995-2012 Exclusive Malts CWC cask 2438 48,1%.

0 x
BWhisky schreef:De fantastische Mortlach 1995-2012 Exclusive Malts CWC cask 2438 48,1%.
Daar heb ik een sample van geproefd en onlangs godzijdank nog net een fles van weten te kopen.
Een kruising tussen een stevige sherried whisky en een roomijsje.

0 x
turfsmurf schreef:BWhisky schreef:De fantastische Mortlach 1995-2012 Exclusive Malts CWC cask 2438 48,1%.
Daar heb ik een sample van geproefd en onlangs godzijdank nog net een fles van weten te kopen.
Een kruising tussen een stevige sherried whisky en een roomijsje.
Heb er zelf een halve fles van ... nu al spijt dat ik geen volledige heb aangeschaft
0 x
Voor het eerst een Talisker 10y open getrokken en niet geheel verrassend voor me als ik verscheidene berichten lees, inderdaad een meer dan prima whisky!
Best leuk zo'n ontdekkingstocht...
Best leuk zo'n ontdekkingstocht...
0 x
Ben ook de Talisker 10 yo aan het drinken, mensen wat een goede whisky!! 

0 x
- Wolfe Tone
- Actief lid

Omnomnom Mortlach..
Ik zit zelf aan een glas Scapa 17 jaar oud 56.1% van de Chivas Bros. Cask Strength Collection. Bijzonder smakelijk.
Ik zit zelf aan een glas Scapa 17 jaar oud 56.1% van de Chivas Bros. Cask Strength Collection. Bijzonder smakelijk.
0 x
“I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy.” ~ Tom Waits
Gisteravond HWF-VBT#5 v.s. B-N-J en daarna nog even het restant HWF-VBT#4. Toen vond ik hem al beter dan de eerste keer... Lag wellicht aan hetgeen ik die dag gedaan heb / gegeten heb...
0 x
JayDie schreef:Gisteravond HWF-VBT#5 v.s. B-N-J en daarna nog even het restant HWF-VBT#4. Toen vond ik hem al beter dan de eerste keer... Lag wellicht aan hetgeen ik die dag gedaan heb / gegeten heb...
OK, nu ken ik best wel wat bottelingen, maar dit geheimschrift zul je toch even voor ons op moeten lossen.
0 x
jpvdw schreef:OK, nu ken ik best wel wat bottelingen, maar dit geheimschrift zul je toch even voor ons op moeten lossen.
Ooh, dan heb je e.e.a. gemist ! Zo te zien even weggeweest !
Zie Het Whisky forum - Virtuele blind tasting: Hoe werkt het ? en alles onder de (vrij nieuwe) rubriek: Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen.
B-N-J staat voor Bailie Nicol Jarvie.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
jpvdw schreef:JayDie schreef:Gisteravond HWF-VBT#5 v.s. B-N-J en daarna nog even het restant HWF-VBT#4. Toen vond ik hem al beter dan de eerste keer... Lag wellicht aan hetgeen ik die dag gedaan heb / gegeten heb...
OK, nu ken ik best wel wat bottelingen, maar dit geheimschrift zul je toch even voor ons op moeten lossen.
Ja, als ik het zo terug lees kan ik het me voorstellen 
0 x
Gisteravond de fles Aberlour 12yo open gemaakt, heel mooie whisky!
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”