Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Re: Welke whisk(e)y drink je momenteel of heb je net op ?
Studio Sport en Bruichladdich Ten.
Mooie combinatie.
Mooie combinatie.
0 x
Een Caol Ila 17yr CS van The Single Malts of Scotland
0 x
Gisteravond de Glenmorangie Nectar d'Or; de Gouden Godendrank! 

0 x
Nu een Blanton's Original single barrel.
Heerlijke bourbon.
Heerlijke bourbon.

0 x
JayDie schreef:Gisteravond de Glenmorangie Nectar d'Or; de Gouden Godendrank!
Die staat ook op mijn lijstje.Was die echt lekker?
0 x
Isle of Jura : Jura Boutique range The Bourbon XU Heavily Peated Cask. Een 11 jaar oude Jura gedistilleerd in 1999. Tot 2006 op American White Oak, daarna 4 jaar op First Fill Bourbon in Warehouse no 2. Dit warehouse wordt belangrijk geacht in het heavily peated karakter.
Hele prettige whisky, een goede "vriend", voor een uitgebreidere review zie hier.
Hele prettige whisky, een goede "vriend", voor een uitgebreidere review zie hier.
0 x
Nog even thuis aan het werk geweest en nu een Benriach 15y Pedro Ximenez als nightcap
0 x
Eerst een Clynelish 14yo en nu een dram uit mijn living bottle (ingrediënten o.a. Ardmore TC, Laphroaig QC en 10yo, Clynelish 14yo, Arran 10yo, Jameson, Talisker 10yo, Balvenie Double Wood, Glenfarclas 10yo, Aberlour 10yo, Deanston Virgin oak, Dalwhinnie 15yo en Elijah Craig 12yo).
0 x
Matthijs, whiskynerd.
het is een Glen Ord 30yo geworden, moet zeggen, een geweldige dram!
0 x
De laatste druppel uit een schattig proefflesje (200 ml) Bruichladdich Rocks. De Peat was in mijn herinnering toch meer mijn ding, al geniet ik ook van deze.

0 x
Gisteravond m'n fles Laphroaig 10yo 40% open getrokken 

0 x
Matti schreef:Eerst een Clynelish 14yo en nu een dram uit mijn living bottle (ingrediënten o.a. Ardmore TC, Laphroaig QC en 10yo, Clynelish 14yo, Arran 10yo, Jameson, Talisker 10yo, Balvenie Double Wood, Glenfarclas 10yo, Aberlour 10yo, Deanston Virgin oak, Dalwhinnie 15yo en Elijah Craig 12yo).
'Living bottle' ? Is dat een fles met alle restjes ofzo? Ik zelf ben vrij zuinig op het staartje. De laatste dram stel ik vaak nog even uit. Afscheid nemen is een beetje sterven ..
En als de restjes op moeten, dan komt er meestal wel iemand langs om te helpen :-}

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”