Cor - Vinabc schreef:..... Het is niet voor niets dat dieren etiketten zo goed verkopen voor wijn. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat er zo'n schattige kat of kikker of weet ik wat voor beest op staat. ....

Cor - Vinabc schreef:..... Het is niet voor niets dat dieren etiketten zo goed verkopen voor wijn. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat er zo'n schattige kat of kikker of weet ik wat voor beest op staat. ....
Cor - Vinabc schreef:Maar natuurlijk. In Nederland kan je nog eens het geluk hebben geholpen te worden in een slijterij, [...]
) Denk dat ik gewoon bij de verkeerde slijterijen hier in de regio Weert/Roermond ben geweest 

defeatless schreef:Ja ik snap um! Maar er zit dus een verschil tussen de linkjes die geplaatst zijn. De ene leidt naar die plastic jerrycan en de ander naar een 500ml glazen flesje. Ik had die met het glazen flesje.
Inderdaad Eco en organic en blablabla maar dan wel per 5 liter in een jerrycan stoppen.
En volgens mij is dit gewoon niet te drinken, zo'n blend wordt niet gemaakt omdat de individuen zo goed smaken en samen meer dan 1 zijn....
ideaal voor horeca, events of de échte liefhebber.

Freezeroz schreef:De WK gekte is ook doorgebroken in whisky land.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Cor - Vinabc, JvR en 32 gasten