The Chuan Pure Malt... gelagerd op zowel bourbon casks als sherry, maar óók Chinees eiken vaten!
Voor zo'n jonge whisky zeker niet verkeerd!

Sander79 schreef:
Sample: Eye of the Dragon NAS RW&W
Uitzonderlijke blend van deels oud distillaat waar ik wel even stil van werd. Een neus die iedere keer wat anders prijsgaf, een hele rijke intense explosie van smaak en een bijpassende finish. Dat waren 2 hele aangename cl’s

Aaaan taaaaaafel schreef:Sander79 schreef:
Sample: Eye of the Dragon NAS RW&W
Uitzonderlijke blend van deels oud distillaat waar ik wel even stil van werd. Een neus die iedere keer wat anders prijsgaf, een hele rijke intense explosie van smaak en een bijpassende finish. Dat waren 2 hele aangename cl’s
Prachtig dat etiket

Aaaan taaaaaafel schreef:Daar ben ik nu wel benieuwd naar! Hopelijk vindt mijn neef het niets, neem ik zijn fles wel over haha.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/13993/1966
Deze vanmiddag geproefd, by far de lekkerste Springbank tot nu toe. Mooie verfijnde dram, afdronk had langer gemogen! Neus en smaak waren top!

Ardking schreef: Vraag me af of je deze blind ook de by far lekkerste SB vind!?
DvdB schreef:Ardking schreef: Vraag me af of je deze blind ook de by far lekkerste SB vind!?
Blind is wel een dingetje ja. Enige voorkennis (het etiket) doet vaak wonderen.
Als je van te voren zegt dat het een of andere 25+jr Lidl-whisky is. Gaat men toch anders de wedstrijd in![]()
Dirk
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten