TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Herman
Actief lid
Actief lid

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Herman » 04 Mar 2025, 19:01

HenriDW schreef:
Iain87 schreef:Bij Whiskysite de Ardnamurchan 10 en 2024 sherry cask voor 50 euro. De 10 heb ik in Den Haag geproefd en vond ik wel mooi, 50 euro is een lekker prijsje dus maar eentje besteld!

Iain, Dit is een mooie aanbieding zeg. Aankomend weekend komt er een goede vriend langs die hier vast over te spreken is, als sherry liefhebber. Heb een fles van de Sherry Cask besteld. Ik zal je laten weten hoe hij bevalt :) !

Stiekem wel nieuwsgierig wat je van deze Whisky vond?
Is het echt een sherry bom?
0 x

JeffreyRotterdam
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor JeffreyRotterdam » 15 Mar 2025, 17:46

Herman schreef:
HenriDW schreef:
Iain87 schreef:Bij Whiskysite de Ardnamurchan 10 en 2024 sherry cask voor 50 euro. De 10 heb ik in Den Haag geproefd en vond ik wel mooi, 50 euro is een lekker prijsje dus maar eentje besteld!

Iain, Dit is een mooie aanbieding zeg. Aankomend weekend komt er een goede vriend langs die hier vast over te spreken is, als sherry liefhebber. Heb een fles van de Sherry Cask besteld. Ik zal je laten weten hoe hij bevalt :) !

Ik heb hem toevallig vanmiddag geproefd, Sherrybom mwa hij proeft hoger in zijn alcohol dan die is, maar de sherry overheerst hier niet maar het is wel duidelijk dat die op sherryvaten heeft gelegen. ps heb hem gekocht want volop smaak voor een nette prijs.
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 20 Mar 2025, 08:12

We hebben Dewar's 21 en 32 voor een wel zeer goede prijs kunnen inkopen. Dacht dat het een te vroege 1 april grap was, maar toch niet.

https://www.dramshop.nl/nl/search/Dewar/
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 20 Mar 2025, 09:01

Cor - Vinabc schreef:We hebben Dewar's 21 en 32 voor een wel zeer goede prijs kunnen inkopen. Dacht dat het een te vroege 1 april grap was, maar toch niet.

https://www.dramshop.nl/nl/search/Dewar/

Die 21 ga ik proberen.
2 x

HenriDW
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor HenriDW » 20 Mar 2025, 10:29

Iain87 schreef:
HenriDW schreef:Iain, Dit is een mooie aanbieding zeg. Aankomend weekend komt er een goede vriend langs die hier vast over te spreken is, als sherry liefhebber. Heb een fles van de Sherry Cask besteld. Ik zal je laten weten hoe hij bevalt :) !

Leuk om te horen Henri, de sherry cask van vorig jaar heb ik geproefd en vond ik ook een top dram. Veel plezier ervan en ik ben benieuwd naar je ervaring!

Goed om te horen dat jij de sherry cask van vorig jaar al hebt geprobeerd. Ik vind dit ook echt een top dram voor de liefhebbers van sherryrijping! Heb jij nog een favoriet met dezelfde smaaktonen? Altijd leuk om ervaringen te vergelijken.
0 x

Iain87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Iain87 » 10 Apr 2025, 09:18

15% korting bij Bruhler Whiskyhaus. Ik wou dat ik dat wist toen ik 2 dagen geleden voor een paar honderd euro samples bij ze bestelde :Cry

Maar goed, misschien dat iemand anders er nog iets aanheeft. Ze hebben bijvoorbeeld net een nieuwe 23 jaar oude Wardhead ex-bourbon uitgebracht, nog in 0.1 en 0.7 liter te koop. Iets wat je niet super vaak ziet, hadden we het laatst nog over in een andere thread. Ik heb iig 0.1 l die vandaag aankomt :)
2 x

Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Casketje » 10 Apr 2025, 13:37

Iain87 schreef:15% korting bij Bruhler Whiskyhaus.

Niks slecht over de winkel of de service an sich maar dat moet zowat de grootste baggersite zijn in de whiskywereld anno 2025. En het ergste is dat 'ie voor de "vernieuwing" een stuk overzichtelijker was.
0 x

Iain87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Iain87 » 10 Apr 2025, 13:54

Casketje schreef:Niks slecht over de winkel of de service an sich maar dat moet zowat de grootste baggersite zijn in de whiskywereld anno 2025. En het ergste is dat 'ie voor de "vernieuwing" een stuk overzichtelijker was.

Mijn lat ligt denk ik wat lager, ben tegenwoordig al lang blij als je kan sorteren op nieuwste producten. Is ook lang niet bij iedere slijter met een goeie whisky selectie een gegeven.
0 x

Jimbeau
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jimbeau » 10 Apr 2025, 17:23

Die site WAS idd prima.. maar naast dat hij nu onoverzichtelijk groot is geworden is hij ook nog eens enorm traag daarbij :?

Verder wel een hele leuke shop met ook een flink aantal niet onverdienstelijke eigen bottelingen
0 x
Afbeelding

Snowy
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Snowy » 10 Apr 2025, 21:00

Iain87 schreef:15% korting bij Bruhler Whiskyhaus. Ik wou dat ik dat wist toen ik 2 dagen geleden voor een paar honderd euro samples bij ze bestelde :Cry

Maar goed, misschien dat iemand anders er nog iets aanheeft. Ze hebben bijvoorbeeld net een nieuwe 23 jaar oude Wardhead ex-bourbon uitgebracht, nog in 0.1 en 0.7 liter te koop. Iets wat je niet super vaak ziet, hadden we het laatst nog over in een andere thread. Ik heb iig 0.1 l die vandaag aankomt :)

Verschikkelijk traag…..

…..maar toch een flesje en 2 samples kunnen scoren door je tip ! :bigsmile
1 x

Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Casketje » 11 Apr 2025, 10:36

De traagheid is/was waarschijnlijk door het groot aantal bezoekers - ik had het eerder over het design, de functionaliteit, de gebruiksvriendelijkheid. Er is duidelijk iemand aan het werk die er noch kennis van, noch ervaring in heeft. (beroepsmisvorming :lol: )
0 x

Iain87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Iain87 » 11 Apr 2025, 13:45

De service is daarentegen top: dinsdag besteld en gisteren al bezorgd. Ik vind het aanbod van 0.1l flessen ook leuk, maakt het toch wat makkelijker om een wat oudere/bijzondere botteling mee te maken zonder gelijk all-in te gaan op een volle fles.

Ook slim: er zaten wat shortbread fingers en een reep Rittersport in de doos, dat doet toch wonderen voor het gevoel bij m'n vrouw als er weer een doos met whisky wordt geleverd :lekker
5 x

Koning
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Koning » 12 Apr 2025, 16:12

Iain87 schreef:De service is daarentegen top: dinsdag besteld en gisteren al bezorgd. Ik vind het aanbod van 0.1l flessen ook leuk, maakt het toch wat makkelijker om een wat oudere/bijzondere botteling mee te maken zonder gelijk all-in te gaan op een volle fles.

Ook slim: er zaten wat shortbread fingers en een reep Rittersport in de doos, dat doet toch wonderen voor het gevoel bij m'n vrouw als er weer een doos met whisky wordt geleverd :lekker

Dank voor de tip, Iain! Heb ook wat moois besteld daar :Slainte
1 x
Afbeelding

HenriDW
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor HenriDW » 22 Apr 2025, 12:09

Herman schreef:
HenriDW schreef:

Hey Herman ik had deze reactie even helemaal gemist :? Ik heb deze sherry cask whisky gedronken en kan hem zeker aanraden. ik was oprecht verrast door hoe lekker deze whisky is. Vanaf de eerste slok viel me op hoe zacht en soepel hij binnenkomt, maar wel vol van smaak.

Wat ik proefde? Gestoofd rood fruit zoals kersen en pruimen, met tonen van karamel en een vleugje vanille. Naarmate je langer nipt, komt er een kruidige ondertoon naar boven iets van kaneel en nootmuskaat die zorgt voor net dat beetje extra diepgang. Afdronk was Zacht, romig en aanhoudend, iets wat ik zelf altijd erg goed vind. Mijn goede vriend vond het kruidige wat minder, maar verder ook goed.
Hoop dat je er nog wat aan hebt.
0 x

Herman
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Herman » 26 Apr 2025, 15:13

HenriDW schreef:
Herman schreef:
HenriDW schreef:

Hey Herman ik had deze reactie even helemaal gemist :? Ik heb deze sherry cask whisky gedronken en kan hem zeker aanraden. ik was oprecht verrast door hoe lekker deze whisky is. Vanaf de eerste slok viel me op hoe zacht en soepel hij binnenkomt, maar wel vol van smaak.

Wat ik proefde? Gestoofd rood fruit zoals kersen en pruimen, met tonen van karamel en een vleugje vanille. Naarmate je langer nipt, komt er een kruidige ondertoon naar boven iets van kaneel en nootmuskaat die zorgt voor net dat beetje extra diepgang. Afdronk was Zacht, romig en aanhoudend, iets wat ik zelf altijd erg goed vind. Mijn goede vriend vond het kruidige wat minder, maar verder ook goed.
Hoop dat je er nog wat aan hebt.

Hoi Hendry.. had natuurlijk al wat goede verhalen er over gehoord maar het is altijd wel fijn dat iemand van het forum ook positief is in deze.

Ga deze ook maar eens bestellen :dancing
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”