Lakerfield schreef:Nickolaas schreef:Nee.
Ik deed dat net als bijna iedereen die daar toen rondliep puur op het water en de muziek.
Ik kan je garanderen dat het merendeel dat aan het water zit op zulke feesten, ook iets heeft gesnoept![]()
Niet?!
Lakerfield schreef:Nickolaas schreef:Nee.
Ik deed dat net als bijna iedereen die daar toen rondliep puur op het water en de muziek.
Ik kan je garanderen dat het merendeel dat aan het water zit op zulke feesten, ook iets heeft gesnoept![]()
Cor - Vinabc schreef: Als Alkmaarder en totaal niet objectief ..
(don't get me wrong)

Cor - Vinabc schreef:DvdB schreef:Gisteravond sinds tijden weer eens een Springbank : de Amontillado 10jr
&
Off-topic ; als in deze een neutrale toeschouwerhad ik liever Eagles - Heracles als finale gehad.
Als Alkmaarder en totaal niet objectief; ik volg je niet. Wel met de Springbank, niet met het voetbal.

Reichenbach schreef:Zou inderdaad leuk zijn geweest. Zelf leuke herinneringen aan de finale van de Friese club met een andere Twentse.

bodevami schreef:Dat is al weer even geleden! Maar eens een andere winnaar dan de standaard top 3 is sowieso een mooiere uitslag.
Fat Bastard! schreef:bodevami schreef:Dat is al weer even geleden! Maar eens een andere winnaar dan de standaard top 3 is sowieso een mooiere uitslag.
En die gaan dan volgend seizoen NL vertegenwoordigen in één van de Europese toernooien?![]()
Terug on-topic:
- Springbank 12yo Green
- Springbank 18yo 24/117
- Springbank LB 13yo 23/257

Is dat dan nog te doen? Of heeft hij zich goed gehouden?JayDie schreef:... fles is geopend in 2015.
Reichenbach schreef:Is dat dan nog te doen? Of heeft hij zich goed gehouden?JayDie schreef:... fles is geopend in 2015.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Cor - Vinabc en 65 gasten