Bottelaar Chapter 7

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
HoggieStijn
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Bottelaar Chapter 7

Ongelezen berichtdoor HoggieStijn » 22 Jan 2025, 16:51

Sommigen vonden die Highland Park fantastisch, anderen inderdaad niet. Het is echt een flinke bak met smaak, gaat alle kanten op. Dat lijstje favorieten snap ik wel. Die Ben Nevis is echt top ook!
0 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 23 Jan 2025, 19:57

HoggieStijn schreef:Sommigen vonden die Highland Park fantastisch, anderen inderdaad niet. Het is echt een flinke bak met smaak, gaat alle kanten op. Dat lijstje favorieten snap ik wel. Die Ben Nevis is echt top ook!

Ik weet niet of deze higlander een Highland park was, Chapter 7 heeft namelijk ook wel een paar Highland Parks gebotteld. Dus ik weet niet of je er nu een paar door elkaar haalt of dat je specifiek die Higland Park bedoelt, even los van ons lijstje.
0 x

HoggieStijn
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor HoggieStijn » 05 Mar 2025, 15:14

Ik heb helemaal scheef gelezen. Ik zat met een recente Highland Park botteling in mijn hoofd. Excuses! Dat maakt de verwarring compleet in zo'n gesprek, haha.
1 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 10 Mar 2025, 08:17

HoggieStijn schreef:Ik heb helemaal scheef gelezen. Ik zat met een recente Highland Park botteling in mijn hoofd. Excuses! Dat maakt de verwarring compleet in zo'n gesprek, haha.

Alcohol doet meer vergeten dan je lief is hahaha.
Maar geeft niet, trouwens ik heb ook nog zo'n (die) Highland Park staan, gerijpt op sherry en rum vaten.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/248174/highland-park-2007-ch7
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”