dannyp44 schreef:WhiskyDudes schreef::ScratchHammerHead schreef:Inderdaad gewoon nog de oorspronkelijke €32 bij Woudenberg (maar in België wellicht meer?). Die €32 is wat mij betreft ook wat ie maximaal waard is. Het is best een aardige dram voor de prijs, maar smaakt ook erg jong, peperig en behoorlijk metalig.
Weer een dure fles dus… Aangezien dit soort flessen na 1 teleurstellende dram meestal achterin de whisky kast komen en daar jaren logeren…. M’n huisslijter wilde mij er niet eens een sample van inschenken, zegt alles al.
Ik snap dat je huisslijter deze niet voor je heeft ingeschonken. Ik denk dat je niet echt de doelgroep bent voor dit soort whisky’s. Maar even proberen en dan een mening geven kan ook geen kwaad. Maar voor dit bedrag is er niets mee vind ik en staat bij mij midden in de kast dus komt er zeker af en toe eens uit.
Ik heb niet de behoefte om alles maar te proberen, ik ben 56 en gebruik de tijd die me rest graag voor mooi spul. ‘Niks mis mee’ triggert me niet, klinkt als ‘is te doen’. Overigens geef ik nergens een mening over deze fles, ik geef zelden m’n mening over een fles omdat het mijn mening is en die voor wie dan ook denk ik niet veel toevoegt.