Mermur schreef:Heb van alle vier genoten, maar toch het meest van de Port Charlotte. Dat begint zo langzamerhand toch wel mijn favoriete distilleerderij te worden..
Als we die toevoeging even weglaten is dit nogal een onthulling, Rob

Mermur schreef:Heb van alle vier genoten, maar toch het meest van de Port Charlotte. Dat begint zo langzamerhand toch wel mijn favoriete distilleerderij te worden..
Aaaan taaaaaafel schreef:Mijn eerste kennismaking met Glenburgie! Wat een heerlijke dram zeg!
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/218663/glenburgie-2005-gm
Kijk nu al uit naar de volgende
Uridium schreef:Gisteren m'n onlangs aangeschafte Redbreast 12 geopend. Wat een leuke dram. Soepel, best wel wat diepgang, puur en fruitig.
Nickolaas schreef:Mermur schreef:.. maar toch het meest van de Port Charlotte. Dat begint zo langzamerhand toch wel mijn favoriete distilleerderij te worden als het om geturfde whisky gaat.
Herkenbaar Rob, ik begin PC ook steeds meer op m'n netvlies te krijgen als prettige geturfde drank.
HammerHead schreef:Nickolaas schreef:Mermur schreef:.. maar toch het meest van de Port Charlotte. Dat begint zo langzamerhand toch wel mijn favoriete distilleerderij te worden als het om geturfde whisky gaat.
Herkenbaar Rob, ik begin PC ook steeds meer op m'n netvlies te krijgen als prettige geturfde drank.
+1, al staat PC en eigenlijk Laddie in het algemeen bij mij al wat langer op het netvlies. Een beetje goeie independent Laddie heeft ook vaak precies het PC profiel zonder de turfrook, maar dus met de meaty en funky/cheesy ondertoon.
Wel een bijzonder ding. Vintage 2014, geflest in 2022. Tenminste 8 jaar in vaten < 700 liter, daarna in een solera van 1200 liter.cor0566 schreef:Gisteren 2 blends van PST l
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/210841/blended-malt-scotch-whisky-2014-pst
Lakerfield schreef:Vanavond in het glas, een sample die ik voor een speciaal moment heb bewaard. Vandaag was dat moment daar!
Bovendien mijn eerste dram van deze distillery..
Port Ellen 2nd Release
Even nader kennis maken met elkaar het komende uur
Lakerfield schreef:Vanavond in het glas, een sample die ik voor een speciaal moment heb bewaard. Vandaag was dat moment daar!
Bovendien mijn eerste dram van deze distillery..
Port Ellen 2nd Release
Even nader kennis maken met elkaar het komende uur
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten