Helpt u mij mijn scriptie door?

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Roelhoudtvanwhisky
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Helpt u mij mijn scriptie door?

Ongelezen berichtdoor Roelhoudtvanwhisky » 29 Mar 2023, 09:57

Beste lezer,

Mijn naam is Roel en ik werk op dit moment aan mijn scriptie. Deze enquête is ontworpen om inzichten te verkrijgen in het koopgedrag van whiskydrinkers. Het onderzoek wordt uitgevoerd voor een whisky winkel in Nederland door een student van de studie Commerciële Economie, als onderdeel van de scriptie. Het invullen van de enquête zal ongeveer 3 tot 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. Hartelijk dank voor uw medewerking en het invullen van de enquête. Alle gegevens worden anoniem verwerkt.

De link naar de enquête: https://surveys.enalyzer.com?pid=h6pitad2

Uw invulling van de enquête helpt mij enorm met de invulling van mijn onderzoek.

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Roelhoudtvanwhisky op 29 Mar 2023, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Helpt u mij mijn scriptie door?

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 29 Mar 2023, 10:13

Wellicht is het een idee om wat duidelijker te zijn en ook voordat je iets plaatst aan vage linkjes je even in te lezen over hoe je iets plaatst. Ik gok dat er niet heel veel mensen gaan kopiëren en plakken van een vage link voor 'een whiskywinkel'.
Ik zou ten eerste aangeven over welke whiskywinkel het hier gaat.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Roelhoudtvanwhisky
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Roelhoudtvanwhisky » 29 Mar 2023, 10:18

Beste lezer,

Mijn naam is Roel en ik werk op dit moment aan mijn scriptie. Deze enquête is ontworpen om inzichten te verkrijgen in het koopgedrag van whiskydrinkers. Het onderzoek wordt uitgevoerd voor een whisky winkel in Nederland door een student van de studie Commerciële Economie, als onderdeel van de scriptie. Het invullen van de enquête zal ongeveer 3 tot 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. Hartelijk dank voor uw medewerking en het invullen van de enquête. Alle gegevens worden anoniem verwerkt.

De link naar de enquête: https://surveys.enalyzer.com?pid=h6pitad2

Uw invulling van de enquête helpt mij enorm met de invulling van mijn onderzoek.

Alvast bedankt!
0 x

Roelhoudtvanwhisky
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor Roelhoudtvanwhisky » 29 Mar 2023, 10:20

Ik heb juist geprobeerd het aantrekkelijk te maken met dikgedrukte/schuingedrukte woorden en een werkende link. Dit is niet gelukt bij de plaatsing van het eerste bericht, maar zie hierboven de correcte versie! Bedankt voor de feedback..
1 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 29 Mar 2023, 10:28

Graag gedaan. Alleen als ik een enquête in ga vullen wil ik vooraf wel weten voor wie... Als je dat niet kunt/wilt/mag delen prima, maar dan heb je sowieso 1 respondent minder.
Je kunt trouwens een reeds geplaatst bericht gewoon editen. Potloodje rechts in je bericht. ;)
10 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 29 Mar 2023, 11:12

WhiskyDudes schreef:Alleen als ik een enquête in ga vullen wil ik vooraf wel weten voor wie... Als je dat niet kunt/wilt/mag delen prima, maar dan heb je sowieso 1 respondent minder.)

+1
0 x
Afbeelding

Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 29 Mar 2023, 11:40

Fat Bastard! schreef:
WhiskyDudes schreef:Alleen als ik een enquête in ga vullen wil ik vooraf wel weten voor wie... Als je dat niet kunt/wilt/mag delen prima, maar dan heb je sowieso 1 respondent minder.)

+1

+2 Transparantie… Ik wil weten wie er met mijn info aan de haal gaan voordat ik beslis mee te doen of niet.
0 x
Afbeelding

Dandy Culver
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dandy Culver » 29 Mar 2023, 15:57

Ingevuld, veel succes met de data-analyse en rapportage! :Slainte
1 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”