In geval van Sculte gaan ze hun gang maar. Laat hun zich lekker concentreren op die kunstmatig gehypte k*tflessen, dan plop ik ondertussen een mooie WDS of Loch Lomond release open waarvan de P/Q ratio dik en dik op orde is

Wat dat betreft helemaal eens met David
HammerHead schreef:Wat mij betreft zijn die 2e hands prijzen voor Sculte echt één grote scam. Het klopt echt van geen kanten. Schaars prima, maar dan moet er ook vraag naar zijn en dat laatste betwijfel ik ten zeerste. Je moet voor de grap eens het aantal groene poppetjes op WB checken dat alleen maar een paar flessen Sculte (hoog) heeft gerate of enkel/voornamelijk Sculte flessen in de collectie of wishlist heeft staan. Wellicht heeft de producent hier niets mee te maken, maar tel daarbij die onzinnige lulverhalen over Twents eiken en ik weet dat ik er voorlopig niet ver genoeg bij vandaan kan blijven.
Een trollenleger zou mij ook helemaal niets verbazen. Misschien kopen de eigenaren hun eigen flessen wel steeds terug om op die manier de waarde kunstmatig te verhogen. De commissies en het verlies vallen dan onder het marketing budget. Met een beetje boekhoudkundig getover kunnen ze de btw dan nog aftrekken ook en voila. Twents eiken… het blijft een giller