Begint met ‘Clax’ en eindigt op ‘ton’…?

Oogadal schreef:Op 50% Cor…?Dat zijn er niet zoveel.
HammerHead schreef:Nieuwe Maltbarn en Whiskydoris bottelingen bij Whiskybase. Alles minimaal €10 per rijpingsjaar (voor Port Charlotte is dat al €15!), op een 30 jarige Strathmill (€260) en een 49 jarige Invergordon (€400) na. Als dit de nieuwe standaard is heb ik afgelopen maand mijn laatste oudere independent wel zo'n beetje gekocht.
HammerHead schreef:Nieuwe Maltbarn en Whiskydoris bottelingen bij Whiskybase. Alles minimaal €10 per rijpingsjaar (voor Port Charlotte is dat al €15!), op een 30 jarige Strathmill (€260) en een 49 jarige Invergordon (€400) na. Als dit de nieuwe standaard is heb ik afgelopen maand mijn laatste oudere independent wel zo'n beetje gekocht.
pololo schreef:HammerHead schreef:Nieuwe Maltbarn en Whiskydoris bottelingen bij Whiskybase. Alles minimaal €10 per rijpingsjaar (voor Port Charlotte is dat al €15!), op een 30 jarige Strathmill (€260) en een 49 jarige Invergordon (€400) na. Als dit de nieuwe standaard is heb ik afgelopen maand mijn laatste oudere independent wel zo'n beetje gekocht.
Beetje beter rondkijken zou ik zeggen, en niet enkel naar wat er nu uitkomt, zo heb ik vorige week nog zonder probleem een 29 jaar oude Glen Albyn uit 1979 op vatsterkte kunnen vinden voor 250 euro. Er is zeker nog interessant spul te vinden boven de 20 jaar en onder de 200 euro.
Harrie schreef:David: ging je opmerking van 15e per jaar voor de PC over de Maltbarn 2001 release? Ik wou de prijs even checken in de WB-shop maar was al uitverkocht. Ben benieuwd naar de prijs, maar rond de 300 euro dus? Of ging jouw opmerking over een andere PC?
HammerHead schreef:pololo schreef:HammerHead schreef:Nieuwe Maltbarn en Whiskydoris bottelingen bij Whiskybase. Alles minimaal €10 per rijpingsjaar (voor Port Charlotte is dat al €15!), op een 30 jarige Strathmill (€260) en een 49 jarige Invergordon (€400) na. Als dit de nieuwe standaard is heb ik afgelopen maand mijn laatste oudere independent wel zo'n beetje gekocht.
Beetje beter rondkijken zou ik zeggen, en niet enkel naar wat er nu uitkomt, zo heb ik vorige week nog zonder probleem een 29 jaar oude Glen Albyn uit 1979 op vatsterkte kunnen vinden voor 250 euro. Er is zeker nog interessant spul te vinden boven de 20 jaar en onder de 200 euro.
In NL of BE gevonden? Want hier in de regio kom ik ook bij kleinere slijters zonder webshop zulke vergeten bottelingen niet meer tegen.
bodevami schreef:Hij is weer terug met aangepaste prijs...![]()
![]()
https://www.gall.nl/lagavulin-16-years-70cl-702269.html
Freezeroz schreef:Zoooo, dat is hard gegaan.
Heb vorige maand nog een doosje bij Gall gekocht voor 60,30 per stuk.
Casketje schreef:Net terug van een week Frankrijk voor het werk - Lagavulin 16 is daar in elke supermarkt te koop voor €50-€60 hoor.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 3 gasten