Ah, dat is de "investeerder" die de doos van mijn Local Barley wilde kopen

JoachimV10 schreef:Moet je eens op z'n whiskybase marktplaats kijken
Vanwege het overweldigende aantal aanvragen, in combinatie met het beperkte aanbod van de Ardbeg Ardcore krijgt u de kans, als echte Ardbeg liefhebber, om hiervoor in aanmerking te komen.
Hoe bemachtigd u zo'n mooie en unieke fles?
In de maand mei (2022) kunt u bij ons een van de volgende standaard 700ml Ardbeg flessen kopen met een korting van 10%. Hieronder behoren, zoals u ook kunt zien, de volgende flessen:
- Ardbeg 10
- Ardbeg An Oa
- Ardbeg Uigeadail
- Ardbeg Corryvreckan
- Ardbeg Wee Beastie
Door de beperkte oplage kunt u maximaal 1 fles Ardcore aanschaffen. De flessen zullen na betaling van de later verzonden Ardbeg Ardcore factuur tezamen verzonden worden na 4 juni 2022.
cor0566 schreef:JoachimV10 schreef:Moet je eens op z'n whiskybase marktplaats kijken
![]()
![]()
Ongelooflijk.
Trappen mensen hierin.
Indien zo![]()
Wouterk schreef:Verplichte "koppelverkoop", ik heb er een schijthekel aan.
DvdB schreef:Wouterk schreef:Verplichte "koppelverkoop", ik heb er een schijthekel aan.
Helemaal mee eens. Welke site/zaak is dit nu weer ? Bij "Passie voor .." moet je verplicht een kaartje kopen.
Blij dat ik na de Galileo** niet verder aan de gang ben gegaan met Ardbeg-NAS-Gimmicks.
Maar kennelijk is er nog meer dan genoeg belangstelling voor (verzamel/investeer/FOMO?)
De enige die ik na de Galileo heb aangeschaft is de Blaaack (vooral vanwege de doos)
En eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de Fermutation nog wel op mijn verlanglijstje staat.
** Niet helemaal het juiste voorbeeld aangezien hier nog een jaartal/leeftijd aan vast zit
Dirk
Wouterk schreef:Degene die ik bedoel is Woudenberg. Snap gewoon niet dat ze zich tot dit soort praktijken verlagen, het is niet verboden maar daarmee is ook praktisch alles gezegd. Ook geen lekker signaal naar je vaste klanten toe. Verder niet mijn probleem maar wel het delen waard wat mij betreft.
Had ze vanmorgen ook een mail gestuurd maar zoals een schuinsmarcheerder betaamt zal daar geen reactie op volgen.
Moraal van t verhaal. Ik vind het heel kort door de bocht om in dit geval Woudenberg te beschuldigen van schuinmarcheren als je van bovenstaande op de hoogte bent.
Wouterk schreef:Knippie voor leesbaarheid ArthurMoraal van t verhaal. Ik vind het heel kort door de bocht om in dit geval Woudenberg te beschuldigen van schuinmarcheren als je van bovenstaande op de hoogte bent.
Ja ben t met je eens hoor, take my like. Snap wel een beetje hoe t werkt, maar voelt niet goed vind ik. Niet een manier v zaken doen die ik toejuich. Alex beschrijft t hierboven mooi met zn visboerverhaal. Verder prima (web)winkel hoor.
-Roy- schreef:Dit draadje is meer een klaag-draadje dan een lach-draadje. Valt er niks te lachen in de whiskywereld?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Casketje, HammerHead en 62 gasten