Whiskyvoornemens 2022

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
CarloB
Actief lid
Actief lid

Re: Whiskyvoornemens 2022

Ongelezen berichtdoor CarloB » 13 Jan 2022, 20:41

Reichenbach schreef:
CarloB schreef:...
En toch wel veel meer proberen uit een whisky te halen. Nu ruik en proef ik meestal alleen de basis geuren en smaken.
Op zich ook niks mis mee. Het analyseren van de smaken en geuren en deze kunnen herkennen is een interessant facet van de hobby, maar gewoon een glas inschenken en er ongedwongen van genieten is ook een prima invulling.

Ja dat is het ook zeker en voornamelijk ook wat ik doe. Maar ik vindt het altijd knap als ik hoor wat sommige mensen ruiken en proeven. Niet dat het een doel op zich is maar wel leuk om er meer mee bekend te raken.
0 x
Afbeelding

Kl36
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Kl36 » 14 Jan 2022, 08:20

Allereerst meer samples kopen om veel meer te proeven en me smaakpallet te verbreden.
Kritischer kijken naar eventuele aankopen om de whiskyplank voor me zoon aan te leggen. (Niet intrappen op de gehypet flessen of eventueel limited editions met 100.000 flessen)
Meer bang for your bucks whisky’s open trekken en daar van genieten. :Slainte :japan
4 x

Kvs1989
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Kvs1989 » 26 Feb 2022, 10:46

Meer samples kopen. Ook enkel nog maar goeie prijs/kwaliteit whisky kopen. En vooral niet meer meedoen aan de hype voor sommige flessen.
En natuurlijk ook mijn mini collection aanvullen dat ik tegen het wind van het jaar een mooie kleine collection heb, en geen mini meer.
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”