Reichenbach schreef:De schat; mijn jeugdliefde.Johnson schreef:... Cragganmore 12 (vind mijn vrouw lekker)
De vrouw van Johnston jouw jeugdliefde? Weet Johnston dat, snoeperd
?Reichenbach schreef:De schat; mijn jeugdliefde.Johnson schreef:... Cragganmore 12 (vind mijn vrouw lekker)
?Yesterday we celebrated our 185th anniversary by launching a new special edition bottling which will be available soon from our international distributors. Bottled at 46%, it is a well layered dram with a phenomenal finish which was put together over 2 years by Douglas and Callum, as they selected the casks from across the decades which they felt best represented the Glenfarclas character.
Fat Bastard! schreef:Tomintoul schreef:
Die Glenrothes is een fantastische whisky. Mogen proeven tijdens een online tasting van Kees. Indien iemand nog een flesje in de aanbieding heeft, dan houd ik mij van harte aanbevolen.
Mijn flesje staat nog in een doos met andere bottelingen bij WB. Voorlopig wordt ook daarvandaan nog niks verzonden.
Schijnt lastig te zijn ivm Brexit ofzo.....

thijs100 schreef:
Die Glenrothes is vijf jaar geleden gebotteld. Meen je serieus dat jouw fles al vijf jaar staat te wachten bij Whiskybroker?
Fat Bastard! schreef:thijs100 schreef:
Die Glenrothes is vijf jaar geleden gebotteld. Meen je serieus dat jouw fles al vijf jaar staat te wachten bij Whiskybroker?
Oops....Dacht dat het om deze ging: Glenrothes '97 WhB
Vermoed ook dat dit de botteling was die Kees in de line-up had staan @Tomintoul?
Doosje staat er sinds eind vorig jaar, had natuurlijk gebruik moeten maken van verzending in december.
Aan de andere kant zit ik nog niet zonder thuis.

Tomintoul schreef:
Je hebt helemaal gelijk! Kees had de versie die in 2020 is gebotteld opgenomen in de line-up voor de 21+ tasting. Heb mij verkeken op de verschillende uitgaven. Gelet op de WB reviews zijn beide mooie whisky’s.

cor0566 schreef:@ Mermur : Succes
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: dannyp44, edwinedje, squaadgras en 17 gasten