Om niet altijd dezelfde fles aan te schaffen ging ik op zoek naar een nieuw flesje als opwarmer van de avond. Op het web vond ik verrassend weinig "juiste" alternatieven op een toch wel best bekende fles (Balvenie 12 Double Wood).
Bij deze ontstond het idee om een topic te starten waarbij men elkaar een leuk alternatief kan voorstellen op de gevraagde fles!
Vooral tof om de beginnende liefhebbers wegwijs te maken aangezien er toch best wel wat nieuwe gezichten in de hobby opduiken, maar wie weet kent iemand toch een ondergewaardeerd flesje die toch enorm doet denken aan die grote favoriet van jou
Natuurlijk is hoe iemand een whisky ervaart vaak zeer persoonlijk en kunnen de meningen wel eens verschillen, het is eerder bedoelt ter inspiratie voor je volgende fles!
Om het allemaal wat overzichtelijk te houden stel ik voor de whisky waar een alternatief op gevraagd wordt in het blauw te typen, en het alternatief zelf in het groen misschien?
Als er al een topic in deze trend bestaat mag deze uiteraard weer verwijderd worden!

)