gerritbakker57 schreef:voorlopig biedt ik alleen nog maar mee bij Whiskyauction
Haha, same here!

Banzai schreef:gerritbakker57 schreef:voorlopig biedt ik alleen nog maar mee bij Whiskyauction
Ga ik voortaan ook doen. Maar wat een verschrikkelijk lelijke, onoverzichtelijke site is dat.

AquaVitae schreef:
Hier gaat wat mis met de quote. Dit heb ik niet gezegd.
Whiskyauctioneer veilt ook ex BTW voor buitenlandse klanten.

Oogadal schreef:Whisky auction opereert hun prehistorische platform vanuit Duitsland. Dus voor de rest van de EU is er niks aan de hand. Hooguit wat minder concurrentie omdat de bieders uit de UK natuurkijk wel BTW af kunnen tikken over flessen die door een EU veiling het Kanaal over moeten.
Kenny Biesmans schreef:Verdomme niet aan gedacht heb net n lotje van n flesje of 10 bij elkaar gewonnen op whisky auctioneer ,benieuwd hoe dit gaat aflopen qua verzending en extra kosten

Banzai schreef:Oogadal schreef:Whisky auction opereert hun prehistorische platform vanuit Duitsland. Dus voor de rest van de EU is er niks aan de hand. Hooguit wat minder concurrentie omdat de bieders uit de UK natuurkijk wel BTW af kunnen tikken over flessen die door een EU veiling het Kanaal over moeten.
Minder concurrentie maar ook veel minder aanbod dan SWA, laat staan het aanbod kwalitatieve flessen. In de huidige veiling staan niet veel flessen waar ik het warm van krijg.
Banzai schreef:Minder concurrentie maar ook veel minder aanbod dan SWA, laat staan het aanbod kwalitatieve flessen. In de huidige veiling staan niet veel flessen waar ik het warm van krijg.
Mermur schreef:In mijn ervaring is het aanbod flessen die wat langer geleden gebotteld zijn, op Whisky Auction een stuk hoger dan op SWA. De huidige veiling is geen goede indicatie voor het reguliere aanbod.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten