Fijne vooruitzichten in deze minder fijne dagen 

Cor de Zwaan schreef:Zo'n pakketje is op zich qua prijs van rond de 60 euro goed te doen vind ik. Zit inderdaad wel een hoop werk en tijd in denk ik. Leuke introductiecursus voor beginners in de wondere Whisky wereld. Ik zou meedoen voor een pakket zoals hierboven genoemd en rond deze prijs. Kunnen wij 'nieuwkomers' op het forum denk ik heel veel van leren en ontdekken..
.
Cor de Zwaan schreef:De behoefte was dus groter dan vooraf ingeschat ? Goed om te lezen! Je mag me op de reservelijst plaatsen !
.
Qbeijer schreef:Ik vrees een tikkie te laat! Maar zou ook graag op de reserve lijst komen te staan! Echte beginner hier en vaak de sample topics bekeken opzoek naar zoiets als dit!
Mooi initiatief.
Groet
Qbeijer schreef:Ik vrees een tikkie te laat! Maar zou ook graag op de reserve lijst komen te staan! Echte beginner hier en vaak de sample topics bekeken opzoek naar zoiets als dit!
Mooi initiatief.
Groet

Fat Bastard! schreef:Ik kijk even een paar dagen niet op dit forum en er staat ineens een topic met mega veel reacties!
Gave actie en dito reacties hier. Mooi initiatief Roelof. Heel veel succes
Cask1988 schreef:Qbeijer schreef:Ik vrees een tikkie te laat! Maar zou ook graag op de reserve lijst komen te staan! Echte beginner hier en vaak de sample topics bekeken opzoek naar zoiets als dit!
Mooi initiatief.
Groet
Een beginner: Dan maak ik plaats voor jekrijg je mijn plekkie. Geen reserve lijst dus
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: hoogheid2015, JvR en 16 gasten