Instap set ja/nee?
Re: Instap set ja/nee?
heel veel van de whisky heb ik al eens op, maar dan hebben we het over jaren geleden
ben dus wel benieuwd naar hoe de recente edities zijn en om die reden ga ik dan ook meedoen
ook na duizenden drams van allerlei niveau blijft het goed de basis ook te kennen
ik kan niet zeggen dat ik weet hoe een clynelish 14 of een HP 12 nu is als ik die voor het laatst 7 jaar geleden op heb
ben dus wel benieuwd naar hoe de recente edities zijn en om die reden ga ik dan ook meedoen
ook na duizenden drams van allerlei niveau blijft het goed de basis ook te kennen
ik kan niet zeggen dat ik weet hoe een clynelish 14 of een HP 12 nu is als ik die voor het laatst 7 jaar geleden op heb
8 x
henri schreef:heel veel van de whisky heb ik al eens op, maar dan hebben we het over jaren geleden
Dát is nou nog eens een geniaal goede reden om te zeggen:
Ik wil ook wel een setje!
Dus bij deze
4 x
Noteer voor mij maar een extra set; voor mijn broertje.
Ook nog een verrassingssample in doos maakt het nog leuker
Ook nog een verrassingssample in doos maakt het nog leuker
2 x
Ik doe mee.
Leuke set, ook voor een ietsjes meer ontwikkelde als ik.
Deze set kan zo mee op vakantie volgend jaar.
Mag ik ook mee sponseren?
Laat het maar horen.
Leuke set, ook voor een ietsjes meer ontwikkelde als ik.
Deze set kan zo mee op vakantie volgend jaar.
Mag ik ook mee sponseren?
Laat het maar horen.
Laatst gewijzigd door Ruud W op 18 Dec 2020, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Kom maar door
Leuke idee !
Leuke idee !
2 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
Nickvanderlinde298
- Senior

Oproep aan beginnende whisky drinkers en nieuwkomers..
Beste beginnende drinkers en forum nieuwkomers,
Toen ik vanochtend naar mijn werk vertrok, had ik nog geen benul van de monster klus die ik me in de loop van de dag op de hals zou halen. Het begon allemaal na het lezen van een topic over instap whisky.
Er werd gesproken over het maken van een mooie instap set voor nieuwkomers.
Gezien mijn voorliefde voor het betere OB werk en mijn ervaring met de Range Share leek het mij wel leuk om deze klus op met te nemen.
Ik besloot dat te doen door een mooie instap set te maken met behulp van de Bang for your buck en Goede whisky onder de ~40 euro topics.
Nu, zo'n 12 uur nadat ik de lijst van 25 BFYB flessen heb gepost, is deze al 19x gereserveerd.
Maar tot mijn grote verbazing zijn er tot nu toe, nog maar 3 sets gereserveerd door nieuwkomers
. De rest gaat allemaal naar meer ervaren whisky drinkers en forumers
.
Op dit moment zijn er dus nog maar 4 sets over.
Daarom toch maar even deze oproep aan Nieuwkomers, grijp jullie kans nu het nog kan!
Ik maak deze set met plezier voor alle geïnteresseerden, maar hij was eigenlijk voor jullie bedoeld
.
Toen ik vanochtend naar mijn werk vertrok, had ik nog geen benul van de monster klus die ik me in de loop van de dag op de hals zou halen. Het begon allemaal na het lezen van een topic over instap whisky.
Gezien mijn voorliefde voor het betere OB werk en mijn ervaring met de Range Share leek het mij wel leuk om deze klus op met te nemen.
Ik besloot dat te doen door een mooie instap set te maken met behulp van de Bang for your buck en Goede whisky onder de ~40 euro topics.
Nu, zo'n 12 uur nadat ik de lijst van 25 BFYB flessen heb gepost, is deze al 19x gereserveerd.
Maar tot mijn grote verbazing zijn er tot nu toe, nog maar 3 sets gereserveerd door nieuwkomers
. De rest gaat allemaal naar meer ervaren whisky drinkers en forumers
. Op dit moment zijn er dus nog maar 4 sets over.
Daarom toch maar even deze oproep aan Nieuwkomers, grijp jullie kans nu het nog kan!
Ik maak deze set met plezier voor alle geïnteresseerden, maar hij was eigenlijk voor jullie bedoeld
.
8 x
Re: Oproep aan beginnende whisky drinkers en nieuwkomers..
Freezeroz schreef:Beste beginnende drinkers en forum nieuwkomers,
Maar tot mijn grote verbazing zijn er tot nu toe, nog maar 3 sets gereserveerd door nieuwkomers. De rest gaat allemaal naar meer ervaren whisky drinkers en forumers
.
Op dit moment zijn er dus nog maar 4 sets over.
Ik maak deze set met plezier voor alle geïnteresseerden, maar hij was eigenlijk voor jullie bedoeld.
Dit is echt grandioos hahaha
3 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”