TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Cask1988 schreef:Roland... schreef:Dram The Man schreef:Ben niet heel zeker als dit een tip is maar ik heb alvast een flesje gekocht.
Hij heeft er nog een twintigtal te koop.
Een Bruichladdich Private Cask te koop op 2dehands.
Deze dus.
Altijd erg leuk zulke bottelingen. Helaas ben ik geen sherry liefhebber...
Nette prijs maar via die site zou ik niet zo snel bestellen.. ik vind de prijs daarnaast te mooi om waar te zijn. Heb zelf ook een 2 tal private cask bottelingen 1st fill bourbon en een 1 1st fill sherry. Die dingen zijn imho echt meer waard dan dat.
Hoeveel denk je dat een Bruichladdich/Port Charlotte flees 12 jaar 1st fill bourbon private cask waard is?
0 x
Ontdek Speur Gorm: https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/184076/port-charlotte-2008
Goed, de Hollander in me is toch benieuwd of er mensen hier zijn die al weet hebben van goede Black Friday aanbiedingen? Doet Whiskybase bijvoorbeeld nog iets? Hoor het graag!
0 x
Nickolaas schreef:Goed, de Hollander in me is toch benieuwd of er mensen hier zijn die al weet hebben van goede Black Friday aanbiedingen? Doet Whiskybase bijvoorbeeld nog iets? Hoor het graag!
The Whisky Exchange heeft weer de jaarlijkse Black Friday Whisky, maar pas morgenochtend om zeven uur wordt die bekend gemaakt: https://www.thewhiskyexchange.com/feature/blackfriday
Verzending zal alleen lastig worden. Vanwege Brexit kunnen ze momenteel niet naar de EU versturen, met uitzondering van Duitsland, Zweden, Ierland en Denemarken.
1 x
Balen, echt compleet nonsens die vervroegde Brexit van The Whisky Exchange. 

2 x
Een Ardmore en niet op sherry, ach ja, missen we niet veel aan.
Van SMWS heb ik er ook nog geen een gekocht, die hebben er elke maand een of twee lijkt het wel.
Van SMWS heb ik er ook nog geen een gekocht, die hebben er elke maand een of twee lijkt het wel.
1 x
-
- Senior
Ik heb een adres in Engeland mocht iemand wel gebruik willen maken van de Black Friday deal van TWE.
2 x
Nickvanderlinde298 schreef:Ik heb een adres in Engeland mocht iemand wel gebruik willen maken van de Black Friday deal van TWE.
Dat is een tof aanbod!

0 x
Nickvanderlinde298 schreef:Ik heb een adres in Engeland mocht iemand wel gebruik willen maken van de Black Friday deal van TWE.
En ik een Duits, mocht dat eens nodig zijn

0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Tris schreef:Een Ardmore en niet op sherry, ach ja, missen we niet veel aan.
zo, daar kan je je dus nog wel eens flink vergissen
meerdere oudere ardmore geproefd die niet op sherry lagen en die waren juist fantastisch!
je uitspraak is wat mij betreft veel te kort door de bocht

overigens ga ik zelf niet voor deze specifieke fles, maar je uitspraak moest ik toch even op reageren

0 x
henri schreef:Tris schreef:Een Ardmore en niet op sherry, ach ja, missen we niet veel aan.
meerdere oudere ardmore geproefd die niet op sherry lagen en die waren juist fantastisch!
overigens ga ik zelf niet voor deze specifieke fles, maar je uitspraak moest ik toch even op reageren
Hell yeah. Bourbonmatured Ardmore 1992

1 x
Nickolaas schreef:henri schreef:Tris schreef:Een Ardmore en niet op sherry, ach ja, missen we niet veel aan.
Hell yeah. Bourbonmatured Ardmore 1992
Tristan kwam vanavond nog een flesje bij me afgeven
gelijk maar even een ardmore 92 in het glas gezet voor hem
ik laat de bevindingen even aan hem over..

4 x
Bedankt Henri, die was prachtig!
Een elegante dram, lekker geel fruit erin met een lichte farmy peaty touch (iets hooi achtigs) en een mooie aromatische afdronk.
Mijn opmerking was inderdaad te kort door de bocht, de bourbon casks die ik over het algemeen van Ardmore heb gehad (Signatory, Van Wees e.d.) waren vaak een mix van flink wat vanille/custard met een redelijke laag peat en af en toe nog iets van een florale toets maar niet veel meer.
Ik weet ook dat het soms heel fruitig kan zijn met mooie laagjes maar het is niet altijd wat ik standaard verwacht dus blind kopen vind ik wel wat tricky.
Om 7:00 uur was ik even wakker maar ik heb uiteindelijk geen flesjes besteld, misschien toch een gemiste kans want de tasting notes die ik her en der zie verschijnen klinken echt goed.
Ach ja, je kan niet alles hebben, wel echt leuk om zo'n mooie Ardmore te hebben kunnen proeven Henri!

Een elegante dram, lekker geel fruit erin met een lichte farmy peaty touch (iets hooi achtigs) en een mooie aromatische afdronk.
Mijn opmerking was inderdaad te kort door de bocht, de bourbon casks die ik over het algemeen van Ardmore heb gehad (Signatory, Van Wees e.d.) waren vaak een mix van flink wat vanille/custard met een redelijke laag peat en af en toe nog iets van een florale toets maar niet veel meer.
Ik weet ook dat het soms heel fruitig kan zijn met mooie laagjes maar het is niet altijd wat ik standaard verwacht dus blind kopen vind ik wel wat tricky.
Om 7:00 uur was ik even wakker maar ik heb uiteindelijk geen flesjes besteld, misschien toch een gemiste kans want de tasting notes die ik her en der zie verschijnen klinken echt goed.
Ach ja, je kan niet alles hebben, wel echt leuk om zo'n mooie Ardmore te hebben kunnen proeven Henri!

2 x
-
- Senior
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”