Glen Scotia '92
Lekker doordeweeks drammetje

Is dat er een van de Aldi?Ruud W schreef:Na een hoop fuzz en buzz in de diverse fora, de highland queen sherry cask,

Weer, nog steeds erg lekker.Reichenbach schreef:Onlangs aangeschaft en geopend, en ook vanavond in het glas: De Springbank 12 op vatsterkte, versie 18..
Wouterk schreef:Een prima bourbon cask matured Glendronach van smws. Fudgy, koekjesdeeg, maltsuikers, volvette olie, kruidig met n vleugje vanille. Pure GD zonder sherryprofiel. Die gasten maken mooie spirit hoor!
Daan schreef:Wouterk schreef:Een prima bourbon cask matured Glendronach van smws. Fudgy, koekjesdeeg, maltsuikers, volvette olie, kruidig met n vleugje vanille. Pure GD zonder sherryprofiel. Die gasten maken mooie spirit hoor!
wb linkje? Je maakt me benieuwd!

De Clynelish 14 vind ik zelf ook een uitstekende whisky, ondanks dat hij wat is opgepoetst.braamr schreef:...Mocht iemand nog een tip hebben welke (betaalbare) clynelish overeenkomen met dit smaakprofiel hou ik me aanbevolen.

Peter87 schreef:Ik zeg het eerlijk. Ik heb een alcohol probleem. Te veel mooie drank en te weinig tijd om ze allemaal te proeven.![]()

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten