Len schreef:...tot de winkel die ze zelf eerst aanbood voor een normale prijs.
Enkel even uit nieuwsgierigheid want ik heb deze fles verder nooit zo gevolgd, maar wat was de oorspronkelijke prijs bij release destijds dan?
Len schreef:...tot de winkel die ze zelf eerst aanbood voor een normale prijs.

MartinB schreef:Zie je dat niet met vele flessen?
Deze is net uitverkocht, en iemand probeert hem al voor de bijna dubbele prijs te verkopen.
Len schreef:Tuurlijk heb je dat overal en altijd... Maar ik leef gewoon graag met het idee dat we hier allemaal liefhebbers zijn en niemand bewust een aantal flessen koopt om ze dan door te verkopen aan het dubbel van de prijs.
Heb em geschreven dat ik dit toch even aan Marktplaats ga melden, haalt hij onmiddellijk zijn ad. weg. En ja hoor, vandaag staat zijn aanbod er weer. Pure oplichter die z.g. geen weet heeft van de waarde…
Henkie schreef:Weet niet of er een specifieke rubriek is voor Marktplaats oplichters?
1 Er is ene Henk met de complete collectie Game of Thrones, na een paar vragen krijg ik de reactie: sterf wijsneusHeb em geschreven dat ik dit toch even aan Marktplaats ga melden, haalt hij onmiddellijk zijn ad. weg. En ja hoor, vandaag staat zijn aanbod er weer. Pure oplichter die z.g. geen weet heeft van de waarde…
2 Zie op Marktplaats lege Whisky verpakkingen te koop staan. Flessen, kokers etc. Wie doet er nou zo iets?

Henkie schreef:Weet niet of er een specifieke rubriek is voor Marktplaats oplichters?
1 Er is ene Henk met de complete collectie Game of Thrones, na een paar vragen krijg ik de reactie: sterf wijsneusHeb em geschreven dat ik dit toch even aan Marktplaats ga melden, haalt hij onmiddellijk zijn ad. weg. En ja hoor, vandaag staat zijn aanbod er weer. Pure oplichter die z.g. geen weet heeft van de waarde…
Henkie schreef:2 Zie op Marktplaats lege Whisky verpakkingen te koop staan. Flessen, kokers etc. Wie doet er nou zo iets?

Henkie schreef:1 Er is ene Henk met de complete collectie Game of Thrones, na een paar vragen krijg ik de reactie: sterf wijsneusHeb em geschreven dat ik dit toch even aan Marktplaats ga melden, haalt hij onmiddellijk zijn ad. weg. En ja hoor, vandaag staat zijn aanbod er weer. Pure oplichter die z.g. geen weet heeft van de waarde…
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten