Opgelicht/namaak Tobermory 32yo 1972
- Erik1908
- Top bijdrager

Re: Opgelicht/namaak Tobermory 32yo 1972
So hee, das ff apart wakker worden. Moest 4 pagina's terugbladeren. Zal nog 's vragen naar de stand van zaken rond deze fles.
Samenvatting:
- Jim McEwan kan niet distilleren.
- Sampelaars zijn allemaal boeven. Vond de laatste samples van Henri al verdacht veel naar Famous Grouse smaken.
- Defeatless moet eindelijk eens gaan doen waar die voor is ingehuurd.
- Mods hebben nooit rust
- Koop nooit een Tobermory.
Anyways, het is te vroeg en al te warm voor een dram. Snel maar weer eens in het sample aanbod duiken.
Samenvatting:
- Jim McEwan kan niet distilleren.
- Sampelaars zijn allemaal boeven. Vond de laatste samples van Henri al verdacht veel naar Famous Grouse smaken.
- Defeatless moet eindelijk eens gaan doen waar die voor is ingehuurd.
- Mods hebben nooit rust
- Koop nooit een Tobermory.
Anyways, het is te vroeg en al te warm voor een dram. Snel maar weer eens in het sample aanbod duiken.
13 x
we drinken een glas, doen een plas en alles blijft zoals het was 
0 x
-
sjorsbeans
- Actief lid

Ik hoop dat je eruit gaat komen! ik heb recent nog aangifte gedaan van een internet "oplichting". Met bankrekening, email en telefoon. Echter kreeg ik weer een leuke mail dat ze de zaak later rusten i.v.m. prioriteit en internet...
heel veel sterkte iig!
heel veel sterkte iig!
0 x
Christine schreef:Ik behandel met respect.

Enkel uit dit topic:
Christine schreef:Gewoon dom om daar in te lopen.
Christine schreef:Ik ben alleszins niet de domoor die een fles Tobermory 1972 gaat kopen aan die prijs.
Christine schreef:Doe maar wat idioot.
Christine schreef:De volgende oelewapper is daar.
Christine schreef:Lullen, dat wel.
Hoe "dichtbij" was die ban precies?
1 x
Beste Christine, een tijdje terug postte je dat ik de holbewoners misschien eens kan verlichten omdat ik je de dag na die post zou ontmoeten. Ik vind zo 1,2,3 die post niet meer terug, maar aangezien het hier al lang niet meer over de fles van Soren gaat en zijn goede bedoeling om ons te informeren, post ik het hier...
Ik had me uiteraard al een beeld gevormd van je alvorens je te ontmoeten.
Bij aankomst heb ik, zoals steeds als er iemand langskomt, je uitgenodigd om te gaan zitten, beetje te babbelen en een glaasje te drinken. Ik denk dat je welgeteld 2min bij me bent geweest, mijn uitnodiging niet hebt aanvaard... spijtig, had graag de persoon achter dit online fenomeen beter leren kennen. Je kwam me over als een timide, schuchter iemand. Als ik je online mag geloven, wel afspraken tot gesprek met Vb Francoise afdingen, maar als het dan tot een gesprek kan komen, houd je de boot af...
1) Van waar komt de fles uit de jaren 60 die je bij mij kocht?
2) In andere topics verklaar je dat je geen shop hebt. wat is https://www.cc-collectibles.com/ ?
3) flippen... ook al laat het me persoonlijk koud wat je met je aankopen doet, zolang ik maar betaald wordt, wat je trouwens netjes hebt gedaan.
Heb zo nog wel een paar tegenstrijdigheden gevonden...
Je uitspraken dus wat beter wikken en wegen, op inhoud reageren I.p.v. steeds de persoon in kwestie te willen aanvallen, denigreren. Het siert je niet hoor
Een welgemeende tip, zoek een goed evenwicht tussen jouw online -en real life versie. Het zal je online alvast betere reacties opleveren
Bij aankomst heb ik, zoals steeds als er iemand langskomt, je uitgenodigd om te gaan zitten, beetje te babbelen en een glaasje te drinken. Ik denk dat je welgeteld 2min bij me bent geweest, mijn uitnodiging niet hebt aanvaard... spijtig, had graag de persoon achter dit online fenomeen beter leren kennen. Je kwam me over als een timide, schuchter iemand. Als ik je online mag geloven, wel afspraken tot gesprek met Vb Francoise afdingen, maar als het dan tot een gesprek kan komen, houd je de boot af...
2) In andere topics verklaar je dat je geen shop hebt. wat is https://www.cc-collectibles.com/ ?
3) flippen... ook al laat het me persoonlijk koud wat je met je aankopen doet, zolang ik maar betaald wordt, wat je trouwens netjes hebt gedaan.
Je uitspraken dus wat beter wikken en wegen, op inhoud reageren I.p.v. steeds de persoon in kwestie te willen aanvallen, denigreren. Het siert je niet hoor
Een welgemeende tip, zoek een goed evenwicht tussen jouw online -en real life versie. Het zal je online alvast betere reacties opleveren
27 x
Bram84 schreef:Beste Christine, een tijdje terug postte je dat ik de holbewoners misschien eens kan verlichten omdat ik je de dag na die post zou ontmoeten. Ik vind zo 1,2,3 die post niet meer terug, maar aangezien het hier al lang niet meer over de fles van Soren gaat en zijn goede bedoeling om ons te informeren, post ik het hier...
Hier word ik nu blij van.
U hebt geen enkele aanstalten gemaakt een gesprek aan te knopen. Ik ook niet. Voor een gesprek zijn twee personen nodig. En uw PB van een paar uur later zei genoeg. Boertig was dat. Mijn vermoeden was dus juist. Helemaal na deze post van u. Mijn houding was dus juist. Gereserveerd noemen ze dat.
Voor een fles van 375.00 met volledig intacte koker etc, die ook al op Catawiki gestaan had, had ik er vertrouwen in.
Verder heb ik een PB gehad over een aantal personen hier. Mensen die hetzelfde hier meegemaakt hebben. En die noemden dezelfde namen als die waar ik dit nu mee voorheb. Raar.
Wat de bedoeling van die flessen was, heb ik u verteld, maar u moet er een eigen verhaal rondbreien.
Ik ga hier niet vermelden vooraf dat ik die website heb. Dat is een hobby, ook uitgelegd. En die draait niet om whisky, wel om iets anders. (Strips/Wolford)
Alleszins bedankt voor de reclame.
Trouwens die dag dat ik bij u geweest ben, was het bezoekersaantal op de website zeer hoog. Den tamtam. Verder kan je ook zien uit welke stad/regio, welke pagina's bezocht zijn etc. Mijn bezoekersaantallen uit Nederland en België zijn nog nooit zo hoog geweest.
En van mensen zoals u met zulk gedrag heb ik echt niks te leren.
En waar zeg ik letterlijk dat ik geen website heb?
1 x
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
Ok.... uiteraard met de Moderatoren gesproken na uw bezoek. Lijkt me nogal logisch. In totaal 5 personen dus. Fijn dat we een handvol bezoekers op jouw site hebben gegenereerd ...
Als een volledige community zich tegen iemand keert, ligt het zeker en vast aan de community...
Voor mij hier einde verhaal.
Als een volledige community zich tegen iemand keert, ligt het zeker en vast aan de community...

3 x
- squaadgras
- Forum goeroe

De wereld is tegen mij..
Hoe we de wereld zien is zo complex en eigenlijk ook zo persoonlijk dat iedereen dat op zijn eigen wijze interpreteert.
link
0 x
2 ∞ & →
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Christine,
In een van jouw vele posts heb je letterlijk geschreven
"Ik heb zelf geen winkel". Ik heb nu even geen zin om terug te zoeken waar je dat precies hebt geschreven.
Dat vond ik een beetje vreemd, gezien de link naar jouw webshop die Bram inderdaad onder de (sub)Mods heeft gedeeld.
En ik heb toen inderdaad ook uw "niet-winkel" online wel even bekeken, en me verbaasd over de combi van whisky, strips en dure Wolfords
Maar reken er maar op dat ik geen van deze ga bestellen, dus die enorme toename in verkeer op de site zal misschien toch niet tot een enorme toename in bestellingen leiden.... Sorry...
verder sluit ik me aan bij de opmerking van Bram
"Ik heb zelf geen winkel". Ik heb nu even geen zin om terug te zoeken waar je dat precies hebt geschreven.
Dat vond ik een beetje vreemd, gezien de link naar jouw webshop die Bram inderdaad onder de (sub)Mods heeft gedeeld.
En ik heb toen inderdaad ook uw "niet-winkel" online wel even bekeken, en me verbaasd over de combi van whisky, strips en dure Wolfords
Maar reken er maar op dat ik geen van deze ga bestellen, dus die enorme toename in verkeer op de site zal misschien toch niet tot een enorme toename in bestellingen leiden.... Sorry...
verder sluit ik me aan bij de opmerking van Bram
3 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

6 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Bram84 schreef:Ok.... uiteraard met de Moderatoren gesproken na uw bezoek. Lijkt me nogal logisch. In totaal 5 personen dus. Fijn dat we een handvol bezoekers op jouw site hebben gegenereerd ...![]()
Dat dacht ik al. Weglopen is natuurlijk het makkelijkste. Verschuilen in de community. U wou alleen wat stoken, dat lukt niet met mij. Als ik dan met gedegen antwoord kom, stoppen we maar. Maar toch bedankt voor de reclame.
En nogmaals, mijn eerste post in dit topic was helemaal on topic. Maar een aantal mensen moeten daar dingen gaan achter zoeken, die er niet zijn. En wat gaan beledigen, waar ik natuurlijk op reageer. Dus als u citeert, niet uit de context halen.
1 x
fjharms schreef:Christine,
Christine @ De wereld van de flippers
6 x
fjharms schreef:Christine,
verder sluit ik me aan bij de opmerking van BramAls een volledige community zich tegen iemand keert, ligt het zeker en vast aan de community...
Ik heb verteld dat ik in een winkel heb gewerkt. Dat van dat ik geen winkel heb, bedoelde ik op de reactie van Cor Vinabc, die wel een fysieke winkel heeft momenteel en dat ik dat niet kan inschatten van zijn zijde. Als winkelier. Gelieve juist te citeren en niks te verzinnen. En dat u niets koopt bij mij, geloof me. Geen probleem. We leven in een vrije wereld.
0 x
Kijk er trouwens naar uit Soren om binnenkort nog eens af te spreken, glaasje of 1,2,3, veel te drinken. Maurice, Henri, Mike en dat mormel van een Edwin nog eens te zien. Heb hier nog een lekkere Tobermory 72 staan. Neem ik wel mee dan 

2 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Christine; Je bent een joke. En hier alleen voor eigen commercieel belang.
Nee, men moet vooral geen sample's kopen, en koop ook nooit van een particulier!
Koop van een webshop, en als de prijs hoog is zal de herkomst wel ok zijn...
Oja, dit is een mening, mij mening.
Nee, men moet vooral geen sample's kopen, en koop ook nooit van een particulier!
Koop van een webshop, en als de prijs hoog is zal de herkomst wel ok zijn...
Oja, dit is een mening, mij mening.
5 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”