Reichenbach schreef:Bij de Makro; Four Roses Single Barrel voor 28 euro. Naar mijn mening een heel mooie prijs voor deze kwaliteit. Je hebt (nog steeds) wel een Makro pas nodig.
Dat is puike prijs, meteen maar paar flesjes gedaan?
Reichenbach schreef:Bij de Makro; Four Roses Single Barrel voor 28 euro. Naar mijn mening een heel mooie prijs voor deze kwaliteit. Je hebt (nog steeds) wel een Makro pas nodig.

Ik heb me ingehouden tot slechts één. Bij eerdere aanbiedingen had ik al een voorraadje ingeslagen. Het bederft toch niet.De buuk schreef:Dat is puike prijs, meteen maar paar flesjes gedaan?

Reichenbach schreef:Je hebt (nog steeds) wel een Makro pas nodig.

Wouterk schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar deze Ben van V Wees. Over het algemeen kan ik Ben Nevis zeer waarderen, met name de vintages '95, '96 en ook '97. Jonger spul wat minder ervaring mee, maar wel interessante dingen geproefd.

Cor - Vinabc schreef:Zojuist met een mede forummer geproefd. Het is iets anders dan je van Ben Nevis verwacht. Lekker voor het voorjaar/zomer. Wat floraal, witte bloemen, fris. Maar dat is wat ik er uit haalde. Punten plak ik er niet op, maar vind 'm zeker de moeite waard. Voor wie langs komt, die kan 'm proeven.

Daan schreef:Misschien raken ze de flessen niet kwijt? Mijne heeft ook lang te koop gestaan weet ik nog. De Glengoyne red wine cask raakte ik helemaal niet kwijt. Heb het idee dat rode wijn finishes niet bij iedereen even populair zijn.
Oogadal schreef:Daan schreef:Misschien raken ze de flessen niet kwijt? Mijne heeft ook lang te koop gestaan weet ik nog. De Glengoyne red wine cask raakte ik helemaal niet kwijt. Heb het idee dat rode wijn finishes niet bij iedereen even populair zijn.
Dat is waarschijnlijk omdat de meeste whisky op rode wijn vaten eigenlijk amper te zuipen is. 9 van de 10 is compleet ‘miss’, tenzij je van die zurige, wrange ‘trek in de bek’ houdt...

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten