Reichenbach schreef:Was er hier niet een forumlid met zijn tronie op een fles Big Peat.
Daar staat mij ook iets van bij. Ik heb zelf geloof ik in dat topic iets geschreven over een Big Peat Feis Ile botteling waar je je naam op kon laten zetten.
Reichenbach schreef:Was er hier niet een forumlid met zijn tronie op een fles Big Peat.

, hét verzameldier van HWF!
Heb dit niet gezien en de fles soldaat gemaakt... Heeft me bijna mijn huwelijk gekost....Bartje'79 schreef:Ik had een fles Balvenie 15y single barrel in de kast staan die gebotteld was op de geboortedag van mijn zoontje.
HAD...Heb dit niet gezien en de fles soldaat gemaakt... Heeft me bijna mijn huwelijk gekost....

Dre schreef:Freezeroz schreef:Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart
Nee echt???
Hoe lang en en hoe vaak gaan we dit nog teruglezen in de hiervoor meestal niet eens relevante topics? Gewoon even een vraagje...
On topic: Ik vind het voorbeeld nou niet helemaal het toonbeeld van een gepersonaliseerde fles, ik kan in principe iedereen wel met een stift iets op mijn flessen laten zetten. Een persoonlijk etiket vind ik wel echt iets anders, en dat je er niet veel van hoort komt denk ik vooral omdat het zelden gedaan wordt. Het is natuurlijk best wel even extra werk en in veel gevallen is vooraf ook niet exact bekend wie de uiteindelijke eigenaren zullen zijn.
Daarom is het 'Dudes' initiatief eigenlijk des te leuker en bijzonderder.
Eaglesburn schreef:Dre schreef:Freezeroz schreef:Tijdens mijn (bij D12) gewonnen Islay trip afgelopen maart
Nee echt???
Hoe lang en en hoe vaak gaan we dit nog teruglezen in de hiervoor meestal niet eens relevante topics? Gewoon even een vraagje...
On topic: Ik vind het voorbeeld nou niet helemaal het toonbeeld van een gepersonaliseerde fles, ik kan in principe iedereen wel met een stift iets op mijn flessen laten zetten. Een persoonlijk etiket vind ik wel echt iets anders, en dat je er niet veel van hoort komt denk ik vooral omdat het zelden gedaan wordt. Het is natuurlijk best wel even extra werk en in veel gevallen is vooraf ook niet exact bekend wie de uiteindelijke eigenaren zullen zijn.
Daarom is het 'Dudes' initiatief eigenlijk des te leuker en bijzonderder.
Niet om het even Dre, maar de Dudes fles gepersonaliseerd....?! je bedoeld het lullige naampje achterop de fles, vind het eerlijk gezegd geen gepersonaliseerd etiket maar een kleine aanfluiting dat balpen geschreven naampje.

Maar dan wel geschreven door onze enige echte Cor.Eaglesburn schreef:... vind het eerlijk gezegd geen gepersonaliseerd etiket maar een kleine aanfluiting dat balpen geschreven naampje.

Bartje'79 schreef:Had die fles inderdaad zelf gekocht maar de botteldatum was me nooit opgevallen.
Daar wees mijn vrouw mij op toen hij al geopend was

Bartje'79 schreef:Ik had een fles Balvenie 15y single barrel in de kast staan die gebotteld was op de geboortedag van mijn zoontje.
HAD...Heb dit niet gezien en de fles soldaat gemaakt... Heeft me bijna mijn huwelijk gekost....
weer in het bezit van deze (voor mij) zo bijzondere fles 

Freezeroz schreef:Een collega wees me net op de optie om een gepersonaliseerde fles in huis te krijgen.
Voor de whisky in de fles hoef je dit niet te doen, maar bij aanschaf van een fles Jim Beam White bij Gall en Gall voor 14.99 krijg je een code waarmee je online een etiket met je eigen naam èn foto kan krijgen.
Op de site ziet het er zo uit:

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten