HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Re: HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Ik kom vanmiddag ook even langs als ik het voor 17 red, zal krap worden maar ik ga mn best doen 

0 x
Ik kan er helaas niet bij zijn vandaag, maar ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig. Wil 1 van de Houten gangers straks een sneak preview plaatsen hier
?
?
0 x
- Nederland-paraat
- Senior

Het misschien is een ja geworden, tot vanmiddag!
0 x
- defeatless
- Moderator

Toen ik op t station aankwam, reden er geen treinen meer naar Utrecht. Dat duurde tot minimaal 13:15 uur
Voor mij geen doen meer, want dat loopt gegarandeerd uit en eer dat de treinen dan weer op schema rijden....
Erik1908 komt mijn flessen meenemen, mits dat allemaal te doen is! Anders toch maar even verzenden.
Voor mij geen doen meer, want dat loopt gegarandeerd uit en eer dat de treinen dan weer op schema rijden....
Erik1908 komt mijn flessen meenemen, mits dat allemaal te doen is! Anders toch maar even verzenden.
0 x
Nog geen smaak oordeel op whiskybase....
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/136210
Of is iedereen met de wagen, dat kan natuurlijk ook.
Veel plezier iig
Veel plezier iig
0 x
- RolfvanderSteen
- Senior

Door afsluiting A2 / vertraging A27 ga ik het helaas niet meer redden om vandaag flesje te komen ophalen. ☹️
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Net bij Cor geweest om mijn fles op te halen. Wat een leuke happening was dit.. allereerst cor bedanken voor zijn gastvrijheid. En dan de nieuwe flessen van de dudes. Van harte gefeliciteerd mannen. Edwin bedankt voor de zeer genereuze samples. De glentauchers is echt een topper.. heerlijke fruitbak... de girvan ook geweldig na een druppeltje water om hem sneller te laten openen.. Ga zo door Dudes.. 

13 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Zojuist weer terug van een bezoek aan Cor in Houten. Terwijl een ieder met dit druilerige weer eerder een Islay of Ledaig whisky zou pakken, kregen wij van de Dudes een fruitmandje voorgeschoteld. Maar dat was dan ook een overheerlijk fruitmandje. Een full body Glentauchers met een heerlijke bite. Ik ga later op m'n gemak met de open fles een review schrijven op WB.
Deze eerste Dudes botteling heeft de test grandioos doorstaan. Daarnaast was de Girvan ook een no-brainer. Maar met een Springbank 18y erbij was ik al ruimschoots over het maandbudget heen.
Dudes: bedankt. Mooie eerste fles. Om af te sluiten met een quote van Bureau Sport: "we houden jullie in de gaten".
@Cor: thanks for hosting en de hapjes.
Deze eerste Dudes botteling heeft de test grandioos doorstaan. Daarnaast was de Girvan ook een no-brainer. Maar met een Springbank 18y erbij was ik al ruimschoots over het maandbudget heen.
Dudes: bedankt. Mooie eerste fles. Om af te sluiten met een quote van Bureau Sport: "we houden jullie in de gaten".
@Cor: thanks for hosting en de hapjes.
7 x
Was leuk om wat mensen te zien en spreken vandaag!
@Cor bedankt voor de gastvrijheid en warme ontvangst!
@Edwin voor het proeven van deze heerlijke whisky!
Top initiatief van allen!

@Cor bedankt voor de gastvrijheid en warme ontvangst!
@Edwin voor het proeven van deze heerlijke whisky!
Top initiatief van allen!

3 x
"Volo et Valeo"
polley82 schreef:Nog geen smaak oordeel op whiskybase....
Veel plezier iig
Haha, ik zie het al voor me iedereen bij Cor in de shop op de tel om meteen de whisky te scoren.
Nu scoor ik sowieso nooit, maar ik vond m erg lekker! Durf ook wel te zeggen dat deze bij iedereen wel in de smaak zal vallen.
Leuk ook om wat mensen van het forum te zien. Tof dat het op deze manier kon, thnx Cor!
En inderdaad Edwin bedankt voor de genereuze sample en leuk om eens het gezicht te zien achter 'de' Oogedael.
Jelmer
4 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Ik sluit me aan bij de vorige reacties.
Heel erg gezellige middag; prima verzorgd door Cor (heerlijke zalm...) en topwhiskies.
Bedankt Cor, bedankt Dudes, en leuk om verschillende forumleden gesproken te hebben.
Heel erg gezellige middag; prima verzorgd door Cor (heerlijke zalm...) en topwhiskies.
Bedankt Cor, bedankt Dudes, en leuk om verschillende forumleden gesproken te hebben.
7 x
Ja erg leuk. Moeten we vaker doen.... leuk om nu wat gezichten achter de namen te hebben gesproken.
Mooie fles van de Dudes, nog een Benrinnes erbij van the Ultimate en nog een boek om me voor te bereiden om ooit naar Schotland te gaan.
Voor herhaling vatbaar dus.
Mooie fles van de Dudes, nog een Benrinnes erbij van the Ultimate en nog een boek om me voor te bereiden om ooit naar Schotland te gaan.
Voor herhaling vatbaar dus.
6 x
-
mdvanderheide
- Senior

Dank voor de gastvrijheid, samples en hapjes!
Leuk om enkele forumleden te hebben gesproken.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar
Leuk om enkele forumleden te hebben gesproken.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar

6 x
Zo, dat was een gezellige middag. Ruim 2 uur blijven hangen, dram erbij, lekkere hapjes, wat oude bekenden en wat nieuwe gezichten.
Uiteindelijk naar huis met 2 jubileumflessen, een Girvan, een Deanston SV CS en een spannende Armagnac.
Uiteindelijk naar huis met 2 jubileumflessen, een Girvan, een Deanston SV CS en een spannende Armagnac.
5 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”