HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Re: HWF jubileumbotteling inloopdag op 12 oktober vanaf 13:00
Ben bang dat ik helaas gewoon moet werken, is er iemand uit de achterhoek / arnhem de de fles voor mij kan meenemen?
Gr
Gr
0 x
yambox schreef:Iemand uit de steek van Gent die toevallig richting Cor gaat op die dag en zo goed wil zijn mijn flessie mee te nemen ? PM maar graag.
Same here.. gezien er geen antwoord op m'n originele vraag komt.
0 x
Re: HWF jubileumbotteling inloopdag
MartinB schreef:Ben net dat weekend weg. Jammer!
Ik heb mijn stem gewijzigd in misschien. Als het past in het programma rijden we even op en neer naar Houten.
0 x
Re: HWF jubileumbotteling inloopdag
Oogadal schreef:Graag bevestigen op edwin@whiskydudes.nl
Ik ben van de partij. Mailtje is verzonden.
Ik word gebracht en gehaald dus ik kan zo her en der ook nog wat proeven indien noodzakelijk...

1 x
polley82 schreef:Ben bang dat ik helaas gewoon moet werken, is er iemand uit de achterhoek / arnhem de de fles voor mij kan meenemen?
Twente ook goed? Of is dat te ver?
2 x
Ik kan helaas niet komen zaterdag 12 oktober. Ik wil wel graag de week erop, 16 of 17 oktober, de fles zelf bij Cor komen halen als dat mogelijk is.
Een bezoek aan de winkel in Houten staat al een tijd op het verlanglijstje, dit is dus een mooie gelegenheid.
Een bezoek aan de winkel in Houten staat al een tijd op het verlanglijstje, dit is dus een mooie gelegenheid.
0 x
-
More_Whiskey
- Nieuwkomer

Mooi initiatief, maar gaat helaas niet lukken op zaterdag. Kom wel op een doordeweekse dag Houten bezoeken voor deze mooie actie!
0 x
Iemand uit regio Breda die gaat en evt flesje mee wil nemen?
0 x
- defeatless
- Moderator

polley82 schreef:Ben bang dat ik helaas gewoon moet werken, is er iemand uit de achterhoek / arnhem de de fles voor mij kan meenemen?
Gr
Wageningen/Wolfheze dat valt te regelen voor je
1 x
FGG schreef:polley82 schreef:Ben bang dat ik helaas gewoon moet werken, is er iemand uit de achterhoek / arnhem de de fles voor mij kan meenemen?
Twente ook goed? Of is dat te ver?
Super bedankt voor het aanbod, alleen is Hengelo bijna net zo ver als houten. Misschien kan ik de dagen erna even langs rijden... Maar iig bedankt voor het aanbod!
0 x
defeatless schreef:polley82 schreef:Ben bang dat ik helaas gewoon moet werken, is er iemand uit de achterhoek / arnhem de de fles voor mij kan meenemen?
Gr
Wageningen/Wolfheze dat valt te regelen voor je
Ook super bedankt voor het aanbod, alleen dat is ook vrij uit de richting. Rij de dagen erna wel eens langs of anders postnl.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Ik lees dat er mensen proberen te regelen dat anderen hun fles(sen) meenemen, dat is allemaal prima wat mij betreft, maar we willen wel vooraf weten wie welke flessen mee gaat nemen voor wie en ook de meeneemflessen dienen uiteraard afgerekend te worden voor ze meegegeven worden. (wil je dat je fles meegegeven wordt dan per mail aangeven svp; edwin@whiskydudes.nl)
Ik sorteer vooraf de flessen die op 12 oktober gehaald worden op forumnaam uit, dus degenen die op die zaterdag komen dat ze ook de fles van XXX mee willen nemen hebben pech; ons gaat de tijd ontbreken om tussen de resterende 100 flessen net die ene er uit te vissen. Geen onwil, maar dat is met de rest van de inloopdag niet te handelen.
Ik sorteer vooraf de flessen die op 12 oktober gehaald worden op forumnaam uit, dus degenen die op die zaterdag komen dat ze ook de fles van XXX mee willen nemen hebben pech; ons gaat de tijd ontbreken om tussen de resterende 100 flessen net die ene er uit te vissen. Geen onwil, maar dat is met de rest van de inloopdag niet te handelen.
9 x
- Liquid_Gold
- Senior

Ik ga ook langskomen om mijn fles persoonlijk op te halen 

2 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Ik heb er serieus over nagedacht om ook even te komen buurten,
maar kreeg gisteren te horen dat het ook Friese Molendag is.
Ondanks dat het geen verplichting is wordt er toch verwacht dat ik op 'mijn' twee spinnekoppen draai...
Ik had ook aangeboden om de fles van Freddy mee te brengen, maar wil dat nu combineren met verzending.
Zijn er meer flessen die naar Friesland moeten?
Groet,
JS
maar kreeg gisteren te horen dat het ook Friese Molendag is.
Ondanks dat het geen verplichting is wordt er toch verwacht dat ik op 'mijn' twee spinnekoppen draai...
Ik had ook aangeboden om de fles van Freddy mee te brengen, maar wil dat nu combineren met verzending.
Zijn er meer flessen die naar Friesland moeten?
Groet,
JS
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
- Reichenbach
- Moderator

Mijn fles moet ook naar Fryslân, Freddy heeft mij hier al over benaderd. Maar of mijn fles via de post gaat of dat ik toch naar Houten ga (op een later tijdstip?) wil ik later beslissen.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”