Jacky schreef:Gisteren greep mijn vrouw naast haar fles porto en schenkte een Ardbeg in...![]()
Een extra portie voor mij dus
Zeg je nou dat je stiekem de inhoud van de fles Porto door Ardbeg vervangen hebt... dat is pas een geniale ingeving

Jacky schreef:Gisteren greep mijn vrouw naast haar fles porto en schenkte een Ardbeg in...![]()

vmk schreef:Lagavulin 12yo CS 2018
Lagavulin 12yo CS 2011
Lagavulin 1997-2018 c0001 whiskynerds
Lagavulin heeft bij mij wel een gunfactor, geen idee waarom. Ik ben geen groot liefhebber van peat (drink het vaak genoeg hoor, maar toch), maar de wat jonge peat lijkt bij mij veel te veel op elkaar.
Maar deze laatste is echt wel wat anders. Zo verfijnd, diepte, vele inzichten. Subliem. Ooit weggeblazen door een 21yo '85 Lagavulin, maar helaas zal ik alleen in mijn gedachte kunnen vergelijken. Stiekem is dat ook wel prettig. Een lekkere zondag...

pascaldo schreef:Gisteren de Classic Islay 2017 van Jack Wiebers op.
Ik had deze aangeschaft omdat ik wat meer rokerige whiskies wil proberen (zonder de medicinale tonen) en zag dat Davidh deze noemde in het bfyb topic.![]()
Wat ik al aangaf het is even wennen maar ik denk dat ik deze erg goed kan gaan waarderen
Ik kon tot een paar maanden geleden rokerige whiskies nooit echt waarderen, mede door slechte ervaring met Ardbeg (Mn eerste rokerige dram), wat een zak kool en as was dat zeg destijds.Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: hoogheid2015, Iain87 en 25 gasten