HammerHead schreef:Balvenie 2003 Peat Week
Al geproefd? Toch wel benieuwd naar deze peated Balvenie.

HammerHead schreef:Balvenie 2003 Peat Week
squaadgras schreef:HammerHead schreef:Balvenie 2003 Peat Week
Freezeroz schreef:De Glendronach 12 gebotteld in 2013, dus met de extra 6 bonus jaren ivm de distileerderij sluiting tussen 1996 en 2001. Ik had hem eerst gegeven aan een vriend die 50 werd. Maar op zijn advies nu ook voor mezelf gekocht.

squaadgras schreef:HammerHead schreef:Balvenie 2003 Peat Week

Daan schreef:Freezeroz schreef:De Glendronach 12 gebotteld in 2013, dus met de extra 6 bonus jaren ivm de distileerderij sluiting tussen 1996 en 2001. Ik had hem eerst gegeven aan een vriend die 50 werd. Maar op zijn advies nu ook voor mezelf gekocht.
Goede beslissing, want die <2013 12yo bottelingen zijn echt heerlijk. Ik kan ook niet wachten tot de 18yo en 21yo op hun "hoogtepunt" zijn![]()

HammerHead schreef:Daan schreef:Freezeroz schreef:De Glendronach 12 gebotteld in 2013, dus met de extra 6 bonus jaren ivm de distileerderij sluiting tussen 1996 en 2001. Ik had hem eerst gegeven aan een vriend die 50 werd. Maar op zijn advies nu ook voor mezelf gekocht.
Goede beslissing, want die <2013 12yo bottelingen zijn echt heerlijk. Ik kan ook niet wachten tot de 18yo en 21yo op hun "hoogtepunt" zijn![]()
't Is natuurlijk geen wetmatigheid hè, dat de 18 en 21 y.o. van Glendronach betere whiskies worden op het moment dat de leeftijd gedwongen omhoog gaat. Lijkt me vooral met de kwaliteit van de vaten die in deze bottelingen verdwijnen te maken te hebben en de beste vaten worden tegenwoordig allemaal als single cask gebotteld.
dannyp44 schreef:ik heb nog moeite met kiezen....uiteindelijk 50 samples rijker.

dannyp44 schreef:Nadat de prijzen wat omhoog gingen voor wat ik wilde proeven toch maar besloten om weer eens wat samples te kopen. Uiteindelijk uitgekomen bij whisky4all. Veel keuze maar ik heb nog moeite met kiezen....uiteindelijk 50 samples rijker.
De komende tijd eens even wat proberen.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten