Zeer blij dat ik deze had aangeschaft
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... e-1996-mbl

DavidH. schreef:Sinds een week weer een drammetje in mn glas, genieten echt waar![]()
Zeer blij dat ik deze had aangeschaft![]()

Wouter1981 schreef:DavidH. schreef:Sinds een week weer een drammetje in mn glas, genieten echt waar![]()
Zeer blij dat ik deze had aangeschaft![]()
En dan te bedenken dat al die standaard OB's die ze zelf uitbrengen allemaal overpriced middelmaat is.
(Ok, misschien een beetje gechargeerd)
Leve de IB's!

, ik kan me redelijk vinden in de beschrijving van "theograph"op wb ik hou hem op 88 punten.
thijs100 schreef:Heel lang geleden dat ik iets heb bijgedragen in dit topic, want ik heb geen zin meer om ieder glas whisky te delen dat ik drink. Maar met dit rijtje wilde ik toch echt even pronken![]()
Gisteren op bezoek geweest bij André van Dijk van WhiskyAuction & More. Na een Instagram-post van een Macallan 1973 18yo OB die ik deelde, nodigde hij me uit een keer langs te komen. Hij had namelijk nog wel een 1964'er open staan. Bij binnenkomst viel m'n mond nog net niet open van verbazing. Dit is wat me te wachten stond:
Longrow 1974 16yo OB
Springbank 12yo OB (Black Screw Metal Cap)
Macallan 1964 OB (bottled 1982)
Lagavulin 15yo Ceramic Jug
Glen Grant 1956 Gordon & MacPhail (75cl, geen WB-link)
Talisker 1958 Gordon & MacPhail
En alsof dat nog niet genoeg was:
Macallan 1937 Gordon & MacPhail
Ik mag niet klagen wat betreft het proeven van mooie, bijzondere whisky's. Deze middag spande echter de kroon. Als favoriet zou ik denk ik de Springbank of Talisker aanwijzen, maar de ervaring van het proeven van die Macallan 1937 was echt onovertroffen. Een van de weinige momenten waarop ik #blessed zonder enige ironie durf te gebruiken
sch@ker schreef:thijs100 schreef:Heel lang geleden dat ik iets heb bijgedragen in dit topic, want ik heb geen zin meer om ieder glas whisky te delen dat ik drink. Maar met dit rijtje wilde ik toch echt even pronken![]()
Gisteren op bezoek geweest bij André van Dijk van WhiskyAuction & More. Na een Instagram-post van een Macallan 1973 18yo OB die ik deelde, nodigde hij me uit een keer langs te komen. Hij had namelijk nog wel een 1964'er open staan. Bij binnenkomst viel m'n mond nog net niet open van verbazing. Dit is wat me te wachten stond:
Longrow 1974 16yo OB
Ik mag niet klagen wat betreft het proeven van mooie, bijzondere whisky's. Deze middag spande echter de kroon. Als favoriet zou ik denk ik de Springbank of Talisker aanwijzen, maar de ervaring van het proeven van die Macallan 1937 was echt onovertroffen. Een van de weinige momenten waarop ik #blessed zonder enige ironie durf te gebruiken
Indrukwekkend lijstje.
Ga je ze ook nog van een rating enz.voorzien....?
FGG schreef:sch@ker schreef:thijs100 schreef:Heel lang geleden dat ik iets heb bijgedragen in dit topic, want ik heb geen zin meer om ieder glas whisky te delen dat ik drink. Maar met dit rijtje wilde ik toch echt even pronken![]()
Longrow 1974 16yo OB
Indrukwekkend lijstje.
Ga je ze ook nog van een rating enz.voorzien....?
Ik doe mijn ratings altijd on the spot, achteraf gaat 'm niet worden bij mij. Ik weet niet hoe dat bij Thijs is.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten