TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Tottenham
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 23 Mei 2017, 16:48

Freddy schreef:

€49,99

Inmiddels wel. Gisteren kon je deze daar nog bestellen voor 39,99 (en stond er ook bij van 59,99 voor 39,99). :goedgedaan
1 x

mistermo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor mistermo » 26 Mei 2017, 12:02

Kavalan ex-sherry oak €64,99 bij whiskysite.nl
https://www.whiskysite.nl/nl/kavalan-ex-sherry-oak-46.html
0 x

DavidH.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor DavidH. » 28 Mei 2017, 22:32

Super topic, mocht ik wat tegenkomen laat ik het weten
1 x
"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough"

Beschikbare flessen: https://www.whiskybase.com/profile/davidh/collection

Zolt
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Zolt » 30 Mei 2017, 11:23

Caol Ila 1997 Unpeated Style in de aanbieding bij whiskysite.nl voor 79,99.
https://www.whiskysite.nl/nl/caol-ila-17-years-old.html

Ik ben altijd erg gecharmeerd van de unpeated releases van Caol Ila.
2 x
Afbeelding

sch@ker
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 31 Mei 2017, 12:37

Zag zojuist na een tip van een goede bekende hier, dat bij Zonneveld in Maassluis deze op de site staat: https://uwtopwhisky.nl/whisky/secret-sp ... etail.html - , https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2002-mbl maar even een bestelling geplaatst :lekker
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 31 Mei 2017, 14:26

0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 31 Mei 2017, 14:38

sch@ker schreef:Zag zojuist na een tip van een goede bekende hier, dat bij Zonneveld in Maassluis deze op de site staat: https://uwtopwhisky.nl/whisky/secret-sp ... etail.html - , https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2002-mbl maar even een bestelling geplaatst :lekker

Hoe typisch ook weer... mooie slijter praktijken!
Eerst stond hij aan 117,5 euro en nu hebben ze de prijs aangepast naar 137,5 euro. Sterk bezig! :nono

edit: en blijkbaar was de prijs nog niet hoog genoeg want bij deze is hij ook uitverkocht! :HitHead
4 x

sch@ker
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 31 Mei 2017, 15:36

Heee, dat is vreemd, je hebt gelijk, zie verder pb :D
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 31 Mei 2017, 16:07

nigel_tufnel schreef:
sch@ker schreef:Zag zojuist na een tip van een goede bekende hier, dat bij Zonneveld in Maassluis deze op de site staat: https://uwtopwhisky.nl/whisky/secret-sp ... etail.html - , https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2002-mbl maar even een bestelling geplaatst :lekker

Eerst stond hij aan 117,5 euro en nu hebben ze de prijs aangepast naar 137,5 euro. Sterk bezig! :nono

edit: en blijkbaar was de prijs nog niet hoog genoeg want bij deze is hij ook uitverkocht! :HitHead

Via de link van Herman zag ik dat de fles 117,50 koste. Naar wat onderzoek op WB o.a. was mijn belangstelling gewekt.Terug naar de site om de fles te bestellen en ineens staat hij op 137 euro. :vies

Hoop dat dit soort winkels snel over de kop gaan zodat ze de deuren kunnen sluiten.
Weer eentje voor op mijn blacklist.

Heb de gozer een mail gestuurd.Ik ben benieuwd wat hier het antwoordt op is.
3 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 31 Mei 2017, 16:18

mer1973 schreef:Via de link van Herman zag ik dat de fles 117,50 koste. Naar wat onderzoek op WB o.a. was mijn belangstelling gewekt.Terug naar de site om de fles te bestellen en ineens staat hij op 137 euro. :vies

Hoop dat dit soort winkels snel over de kop gaan zodat ze de deuren kunnen sluiten.

Het ongelukkige is gewoon dat de flessen blijkbaar sowieso verkopen.
Ongeacht de prijsverhoging was deze onmiddellijk uitverkocht.
Ik vrees dus dat de slijter zich niet echt iets gaat aantrekken van commentaar maar eerder gaat denken ik had ze beter van in het begin zo hoog gezet.
0 x

Leon Zonneveld
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Leon Zonneveld » 31 Mei 2017, 17:14

mer1973 schreef:
nigel_tufnel schreef:

Eerst stond hij aan 117,5 euro en nu hebben ze de prijs aangepast naar 137,5 euro. Sterk bezig!

edit: en blijkbaar was de prijs nog niet hoog genoeg want bij deze is hij ook uitverkocht!

Via de link van Herman zag ik dat de fles 117,50 koste. Naar wat onderzoek op WB o.a. was mijn belangstelling gewekt.Terug naar de site om de fles te bestellen en ineens staat hij op 137 euro.

Nou, Ik ben ook heel benieuwd of die gozer hierop gaat reageren. Het antwoord weet ik uiteraard wel daar ik schijnbaar die gozer ben. :hoera :hoera

Als ik bij U op de blacklist ben terecht gekomen dan vindt ik dat heel vervelend. Mensen die mij kennen weten dat bovenstaande niet op ons van toepassing is. Echter vraag rustig rond en mocht anders blijken dan hoor ik dit graag van U. Voegt U ons dan rustig aan uw whitelist toe en kom in real-life naar onze winkel toe. Dan proeven we een heerlijk drammetje en dan ga ik U uitleggen dat mensen fouten maken en dat wij zelf altijd voor onze zelfgemaakte fouten opdraaien. Dit hoeft dus niet altijd te maken te hebben met op geld beluste aasgieren anders had ik die flessen zelf wel gehouden. Ik heb zojuist even de veiling sites gecheckt en zie prijzen voorbij komen waarvan ik het mijne denk...................................... :nat

Ik vond het bijzonder leuk dat dit direct was door gezet echter kon niet aangeven dat er iets is fout gegaan met de prijsstelling op de website. Wij kunnen overigens niets doen aan de hoogte van de huidige whiskyprijzen.

Met vriendelijke groet,
Leon Zonneveld
Zonneveld uw Topslijter
3 x

Leon Zonneveld
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Leon Zonneveld » 31 Mei 2017, 17:29

Ik zie hem hier overigens nog staan tegen een stuk lagere prijs http://www.dramtime.eu/The-Maltman-Secret-Speyside-14-years-old-2002 dan onze prijs welke door de importeur werd aangegeven.
0 x

Bean77
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Bean77 » 31 Mei 2017, 17:44

Wat een overdreven reacties weer. Je ziet een aanbieding, ga verder rondsurfen en komt later erachter dat de prijs verhoogd is.
Gewoon een kwestie van dikke pech, niets meer. En wat maakt het uit als de winkel een veel hogere prijs vraagt? Dat is toch hun risico om iets te verkopen (of niet te verkopen)? Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen, er moet ook daar gewoon brood op de plank komen.

Beetje kansloos om vervolgens de slijter zwart te maken terwijl iemand gewoon te laat is.
1 x
Afbeelding

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 31 Mei 2017, 17:59

Leon Zonneveld schreef:
mer1973 schreef:
nigel_tufnel schreef:
Eerst stond hij aan 117,5 euro en nu hebben ze de prijs aangepast naar 137,5 euro. Sterk bezig!

edit: en blijkbaar was de prijs nog niet hoog genoeg want bij deze is hij ook uitverkocht!

Via de link van Herman zag ik dat de fles 117,50 koste. Naar wat onderzoek op WB o.a. was mijn belangstelling gewekt.Terug naar de site om de fles te bestellen en ineens staat hij op 137 euro.

Nou, Ik ben ook heel benieuwd of die gozer hierop gaat reageren. Het antwoord weet ik uiteraard wel daar ik schijnbaar die gozer ben. :hoera :hoera

Als ik bij U op de blacklist ben terecht gekomen dan vindt ik dat heel vervelend. Mensen die mij kennen weten dat bovenstaande niet op ons van toepassing is. Echter vraag rustig rond en mocht anders blijken dan hoor ik dit graag van U. Voegt U ons dan rustig aan uw whitelist toe en kom in real-life naar onze winkel toe. Dan proeven we een heerlijk drammetje en dan ga ik U uitleggen dat mensen fouten maken en dat wij zelf altijd voor onze zelfgemaakte fouten opdraaien. Dit hoeft dus niet altijd te maken te hebben met op geld beluste aasgieren anders had ik die flessen zelf wel gehouden. Ik heb zojuist even de veiling sites gecheckt en zie prijzen voorbij komen waarvan ik het mijne denk...................................... :nat

Ik vond het bijzonder leuk dat dit direct was door gezet echter kon niet aangeven dat er iets is fout gegaan met de prijsstelling op de website. Wij kunnen overigens niets doen aan de hoogte van de huidige whiskyprijzen.

Met vriendelijke groet,
Leon Zonneveld
Zonneveld uw Topslijter

Wat een bullcrap.

De originele prijs was een redelijke prijs geweest, gezien de inkoopprijs en prijzen bij andere aanbieders.
Nu reageer je gewoon zelfingenomen en absoluut niet klantvriendelijk.
Je wil extra profiteren van een hype op een fles, vandaar dat je op veilingsites de prijs checkt. Ja die prijzen zijn absurd, maar betekent dat dat een retailer daar ook vanzelfsprekend aan mee moet doen?

Men reageert hier nu op deze manier omdat het een sneeuwbaleffect is.
De inkoopprijs gaat omhoog omdat de producent ziet dat Whisky hot is, de retailprijs gaat daardoor omhoog, speculanten verkopen door tegen een hogere prijs, waardoor de producent en retailer ook weer denken een hogere prijs te moeten vragen.
5 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 31 Mei 2017, 18:07

Bean77 schreef:Wat een overdreven reacties weer. Je ziet een aanbieding, ga verder rondsurfen en komt later erachter dat de prijs verhoogd is.
Gewoon een kwestie van dikke pech, niets meer. En wat maakt het uit als de winkel een veel hogere prijs vraagt? Dat is toch hun risico om iets te verkopen (of niet te verkopen)? Het zijn geen liefdadigheidsinstellingen, er moet ook daar gewoon brood op de plank komen.

Beetje kansloos om vervolgens de slijter zwart te maken terwijl iemand gewoon te laat is.

Ik vind dit geen overdreven reactie. Prijzen zijn prijzen hé!
Dit was trouwens geen "aanbieding".
Ik kon alleen maar constateren dat toen ik eerst keek de prijs 20 euro goedkoper was.
Of ben jij het gewoon om in winkels plotse en forse prijsstijgingen te zien?
Als iedereen dit zou doortrekken (op alle markten) zou ik nog wel eens willen zien of je het nog zo'n futiliteit vindt.
"Maar meneer bakker deze voormiddag was de prijs van het brood nog 2,20 euro en nu in de namiddag 3 euro?
Ja, mijn beste klant er was voormiddag enorm veel vraag naar brood dus heb ik de prijs maar wat aangepast." :HitHead
Ik ben het er helemaal mee eens dat winkels geen liefdadigheidsinstellingen zijn maar dat is geen enkele winkel.
Als je hiermee begint waar eindigt het dan?

Als het effectief over een menselijke fout gaat en dit een verkeerde prijs was dan is het een andere zaak.
Als hij dan de originele bestellingen toch verkocht heeft aan de foute prijs vind ik het top! :goedgedaan
Ik heb namelijk al andere dingen meegemaakt in andere winkels...
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”