https://www.whiskybase.com/whisky/9607/ ... cbeatha-kc
Ik mis alleen de Bowmore Feis Ile 2007 nog. Een kleine maar leuke serie

forshizzle schreef:
Tom2 schreef:Hij maakt veel cocktailsaus

Bram84 schreef:Tom2 schreef:Hij maakt veel cocktailsaus
Is dit een aanzet naar een nieuwe poll?

mer1973 schreef:forshizzle schreef:
![]()
Leg me eens uit. Je hebt van deze bottle al 2 flessen leeg. Je geeft hem een score van 54 punten. (https://www.whiskybase.com/whisky/77492 ... 4-year-old)
Hoe kan je in godsnaam dan weer een nieuwe fles aanschaffen.
Iets wat bij mij 54 punten scoort zou ik nog niet gebruiken om te spoelen bij een heftige keelpijn.
forshizzle schreef:Volgens mij ben ik de enige die hem een score heeft gegeven. Ik had hem ook 100 kunnen geven, maar wat zegt dat dan...Zelf ben ik niet zo van scores geven en mss had ik niets moeten doen. Wel heb ik laatst mijn bevindingen opgeschreven. Staat hier op de forum en op whiskybase. Denk dat je daar wat meer aan hebt. Ik koop hem omdat ie hier in NL niet te vinden is, omdat ik hem helemaal niet zo verkeerd vind en omdat ie uit mijn land van herkomst vandaan komt. Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.

FGG schreef:forshizzle schreef:Volgens mij ben ik de enige die hem een score heeft gegeven. Ik had hem ook 100 kunnen geven, maar wat zegt dat dan...Zelf ben ik niet zo van scores geven en mss had ik niets moeten doen. Wel heb ik laatst mijn bevindingen opgeschreven. Staat hier op de forum en op whiskybase. Denk dat je daar wat meer aan hebt. Ik koop hem omdat ie hier in NL niet te vinden is, omdat ik hem helemaal niet zo verkeerd vind en omdat ie uit mijn land van herkomst vandaan komt. Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.
54 of 100. Wat zegt dat dan? Nou, als ik een whisky 54 punten geef vind ik 'm niet zo. Geef ik 'm 100 (gaat niet gebeuren) dan zal ik 'm wel erg lekker vinden. Zegt toch iets. Als je niet van het geven van scores bent, waarom geef je dan een score? En als je dan toch een geeft dan neem ik aan dat ie ergens op gebaseerd is.
FGG schreef:forshizzle schreef:Volgens mij ben ik de enige die hem een score heeft gegeven. Ik had hem ook 100 kunnen geven, maar wat zegt dat dan...Zelf ben ik niet zo van scores geven en mss had ik niets moeten doen. Wel heb ik laatst mijn bevindingen opgeschreven. Staat hier op de forum en op whiskybase. Denk dat je daar wat meer aan hebt. Ik koop hem omdat ie hier in NL niet te vinden is, omdat ik hem helemaal niet zo verkeerd vind en omdat ie uit mijn land van herkomst vandaan komt. Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.
54 of 100. Wat zegt dat dan? Nou, als ik een whisky 54 punten geef vind ik 'm niet zo. Geef ik 'm 100 (gaat niet gebeuren) dan zal ik 'm wel erg lekker vinden. Zegt toch iets. Als je niet van het geven van scores bent, waarom geef je dan een score? En als je dan toch een geeft dan neem ik aan dat ie ergens op gebaseerd is.

forshizzle schreef:FGG schreef:forshizzle schreef:Volgens mij ben ik de enige die hem een score heeft gegeven. Ik had hem ook 100 kunnen geven, maar wat zegt dat dan...Zelf ben ik niet zo van scores geven en mss had ik niets moeten doen. Wel heb ik laatst mijn bevindingen opgeschreven. Staat hier op de forum en op whiskybase. Denk dat je daar wat meer aan hebt. Ik koop hem omdat ie hier in NL niet te vinden is, omdat ik hem helemaal niet zo verkeerd vind en omdat ie uit mijn land van herkomst vandaan komt. Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.
Nog een keer dan maar, mss had ik het niet moeten doen, want ik score ze ook nooit. Dacht dat het ok was zo, heb zitten spelen. lekker belangrijk verder. Dat dit al derde fles is zegt toch meer dan dat score ofniet?

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten