TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Kay » 26 Jul 2016, 15:48

Cor - Vinabc schreef:Vandaag start ik met een summersale. Veel whisky's gaan er in mee. Snuffel rustig rond of er iets tussen zit voor je.
http://vinabc.nl/home/whisky

De site is opgeschoond van hetgeen niet meer in voorraad was. Nu nog de nodige aanvullingen doen van hetgeen er juist wel is :)

Kunnen we die whisky's ook ergens aan herkennen? Ik zie er twee staan met 'aanbieding' erbij: Gaat dat in stapjes?
0 x
Afbeelding

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 26 Jul 2016, 16:19

Kay schreef:
Cor - Vinabc schreef:Vandaag start ik met een summersale. Veel whisky's gaan er in mee. Snuffel rustig rond of er iets tussen zit voor je.

De site is opgeschoond van hetgeen niet meer in voorraad was. Nu nog de nodige aanvullingen doen van hetgeen er juist wel is :)

Kunnen we die whisky's ook ergens aan herkennen? Ik zie er twee staan met 'aanbieding' erbij: Gaat dat in stapjes?

Helaas geeft ie geen van-voor prijs aan. Zal ze handmatig ff allemaal nalopen. Leuk klusje tijdens de zomervakantie ;)
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Bean77
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Bean77 » 26 Jul 2016, 22:44

Cor - Vinabc schreef:
Kay schreef:

Helaas geeft ie geen van-voor prijs aan. Zal ze handmatig ff allemaal nalopen. Leuk klusje tijdens de zomervakantie ;)

Ik dacht dat in dit topic echt de koopjes werden genoemd die doorgaans goedkoper zijn dan de markt. Dit bericht is erg misleidend want elke whisky die ik bekeken heb op deze site (stuk op 15) zijn (veel) duurder. Zonde van de tijd in ieder geval. :(
0 x
Afbeelding

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 26 Jul 2016, 22:52

Bean77 schreef:
Cor - Vinabc schreef:
Kay schreef:Kunnen we die whisky's ook ergens aan herkennen? Ik zie er twee staan met 'aanbieding' erbij: Gaat dat in stapjes?

Ik dacht dat in dit topic echt de koopjes werden genoemd die doorgaans goedkoper zijn dan de markt. Dit bericht is erg misleidend want elke whisky die ik bekeken heb op deze site (stuk op 15) zijn (veel) duurder. Zonde van de tijd in ieder geval. :(

Jij ook bedankt voor je bijdrage aan dit forum :goedgedaan
5 x
Afbeelding

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 26 Jul 2016, 22:58

Nino schreef:
Bean77 schreef:
Cor - Vinabc schreef:

Jij ook bedankt voor je bijdrage aan dit forum :goedgedaan

Welkom :hoedaf !
3 x

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 26 Jul 2016, 23:11

Bean wie?
3 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding

noble
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor noble » 27 Jul 2016, 00:20

LOL
0 x

Bean77
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Bean77 » 27 Jul 2016, 00:39

reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.
Geen enkele inhoudelijke reactie overigens.

ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt :hoedaf
0 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 27 Jul 2016, 00:58

Bean77 schreef:reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.

ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt :hoedaf

Als je als nieuwkomer graag verwelkomt wil worden hebben we daar speciaal een plekje voor
Even voorstellen, dat vinden we leuk !
5 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 27 Jul 2016, 07:05

Bean77 schreef:reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.

Het zijn misschien geen wereldschokkende aanbiedingen, maar ik ben wel blij dat deze hier is genoemd. De Deanston wil ik namelijk nog steeds graag hebben en deze is volgens de weblinks van wb nergens anders in Nederland goedkoper te verkrijgen.
3 x

Xstream
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Xstream » 27 Jul 2016, 17:48

Ben 't met je eens hoor. Ik vind jouw reactie veel inhoudelijker dan die pipo's die erop reageren.
Helemaal geen interessante prijzen idd. Zelfs de aanbiedingen zijn nog duur.
The Hielan 8 is in de aanbieding bijv voor 36,22
Terwijl die standaard bij D12 29,95 is.
En de anderen zijn ook allemaal euro's duurder. En dan komen er tot 100 eu nog verzendkosten bij.

Toontje schreef:

Het zijn misschien geen wereldschokkende aanbiedingen, maar ik ben wel blij dat deze hier is genoemd. De Deanston wil ik namelijk nog steeds graag hebben en deze is volgens de weblinks van wb nergens anders in Nederland goedkoper te verkrijgen.

Huh, wat? Serieus?
Je bedoel de Deanston Virgin Oak? Ik zie er bij WB 5 populaire NL whisky winkels waar die euro's goedkoper is. Scheelt ruim 4 euro met D12. Dus ik weet niet waar jij dan kijkt?
Of doe je mee aan de "advertentie" in de "aanbieding" sectie met aanbiedingen die duurder zijn dan de reguliere markt?
1 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 27 Jul 2016, 18:09

Xstream schreef:Ben 't met je eens hoor. Ik vind jouw reactie veel inhoudelijker dan die pipo's die erop reageren.

Je kan ook gewoon op een normale manier zeggen dat je het ergens wel of niet mee eens bent hoor.
Nou is het geen scheldwoord waar iedereen zich beledigd over zou voelen maar het is ook nergens voor nodig.

Ik reageerde omdat bean77 verwacht dat hij een warm en hartelijk welkom krijgt terwijl hij niet eens de moeite neemt zichzelf fatsoenlijk voor te stellen.

De aanbiedingen van Cor heb ik niet bekeken dus daar kan ik niet over meepraten. Wel weet ik dat hij hele nette prijzen hanteert zelfs wanneer d12 duurder is met een release (zoals bij de springbank onlangs) en dat hij niet te beroerd is om een tegemoetkoming of regeling te maken ivm verzenden.
En als je het over de reguliere markt hebt is D12 nou niet echt een naam die je kan roepen. Die zijn in de meeste gevallen, en zeker met OB's, een stuk goedkoper dan de reguliere markt.
5 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 27 Jul 2016, 18:17

Xstream schreef:

Ben 't met je eens hoor. Ik vind jouw reactie veel inhoudelijker dan die pipo's die erop reageren.
Helemaal geen interessante prijzen idd. Zelfs de aanbiedingen zijn nog duur.
The Hielan 8 is in de aanbieding bijv voor 36,22
Terwijl die standaard bij D12 29,95 is.
En de anderen zijn ook allemaal euro's duurder. En dan komen er tot 100 eu nog verzendkosten bij.

Toontje schreef:

Huh, wat? Serieus?
Je bedoel de Deanston Virgin Oak? Ik zie er bij WB 5 populaire NL whisky winkels waar die euro's goedkoper is. Scheelt ruim 4 euro met D12. Dus ik weet niet waar jij dan kijkt?
Of doe je mee aan de "advertentie" in de "aanbieding" sectie met aanbiedingen die duurder zijn dan de reguliere markt?

Misschien eerst even verder kijken. Er staat nóg een Deanston op, de 20yo Oloroso. Die is níet bij D12 te krijgen en inderdaad op de betreffende pagina hier goedkoper dan de andere shoplinks op WB, waarschijnlijk dat Toontje die bedoelt...

Verder is het niet fair om prijzen van een fysieke slijter tegen de superscherpe D12 prijzen aan te houden. Bovendien, als D12 de 'reguliere markt' is, dan zijn álle slijterijen duurder dan 'de reguliere markt'. Volgens mij moet je het omdraaien, en zit D12 soms flink ónder de reguliere markt (de slijterijen in mijn ogen).
3 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 27 Jul 2016, 18:19

Peter87 schreef:En als je het over de reguliere markt hebt is D12 nou niet echt een naam die je kan roepen. Die zijn in de meeste gevallen, en zeker met OB's, een stuk goedkoper dan de reguliere markt.

Ah, ik zie nu dat je me net voor was :bigsmile
Maar we denken er in ieder geval hetzelfde over ;)
5 x

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 27 Jul 2016, 18:24

Volgens mij ging het om de Deanston 20y. Waarbij ik inderdaad geen lagere prijs kan vinden. Daarbij krijg je dan ook geen verzendkosten.

Ik heb er vandaag zelf ook een Strathclyde opgehaald die ik nergens goedkoper meer kon vinden.

Verder heb ik ze niet allemaal nagekeken op WB, maar als kleine ondernemer op bijna al je producten korting geven is altijd al te bewonderen.

Daarnaast, als allereerste post op het forum negatief reageren op iemand die korting geeft, in mijn ogen ben je dan juist een pipo.
2 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”