Bean77 schreef:reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.
Geen enkele inhoudelijke reactie overigens.
ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt

Ben 't met je eens hoor. Ik vind jouw reactie veel inhoudelijker dan die pipo's die erop reageren.
Helemaal geen interessante prijzen idd. Zelfs de aanbiedingen zijn nog duur.
The Hielan 8 is in de aanbieding bijv voor 36,22
Terwijl die standaard bij D12 29,95 is.
En de anderen zijn ook allemaal euro's duurder. En dan komen er tot 100 eu nog verzendkosten bij.
Toontje schreef:Bean77 schreef:reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.
Geen enkele inhoudelijke reactie overigens.
ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt

Het zijn misschien geen wereldschokkende aanbiedingen, maar ik ben wel blij dat deze hier is genoemd. De Deanston wil ik namelijk nog steeds graag hebben en deze is volgens de weblinks van wb nergens anders in Nederland goedkoper te verkrijgen.
Huh, wat? Serieus?
Je bedoel de Deanston Virgin Oak? Ik zie er bij WB 5 populaire NL whisky winkels waar die euro's goedkoper is. Scheelt ruim 4 euro met D12. Dus ik weet niet waar jij dan kijkt?
Of doe je mee aan de "advertentie" in de "aanbieding" sectie met aanbiedingen die duurder zijn dan de reguliere markt?