Iemand ervaring met "Private Preserve" en houdbaarheid ?

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Lucs
Senior
Senior

Re: Iemand ervaring met "Private Preserve" en houdbaarheid ?

Ongelezen berichtdoor Lucs » 17 Jun 2016, 08:48

Michaël schreef:Heeft er intussen nog iemand ervaring met dit systeem? Interessant of niet?

Ik ben ook wel benieuwd. Heb een paar flessen waar ik niet echt doorheen kom, wil ze graag goed conserveren in de ijdele hoop dat ik er over een jaar of wat anders over denk ;-)
1 x

JeroenFM
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor JeroenFM » 26 Jul 2016, 13:20

Ik gebruik Private Preserve voor een fles uit mijn geboortejaar, maar die is nog maar kort geleden voor het eerst geopend. Te vroeg om er iets over te roepen eigenlijk, en ik "mag" er alleen iets uit drinken bij hele bijzondere gelegenheden ;)

Heb het bij een wijnhandel in Nederland online besteld in ieder geval.

Ik dacht dat Ralfy het recent weer noemde, toen hij Glendronach 12 re-reviewde - hij heeft het over een "gas blanket". Lijkt me dat hij er dan wel over te spreken is
1 x

Michaël
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Michaël » 08 Aug 2016, 23:41

JeroenFM schreef:Ik gebruik Private Preserve voor een fles uit mijn geboortejaar, maar die is nog maar kort geleden voor het eerst geopend. Te vroeg om er iets over te roepen eigenlijk, en ik "mag" er alleen iets uit drinken bij hele bijzondere gelegenheden ;)

Heb het bij een wijnhandel in Nederland online besteld in ieder geval.

Ik dacht dat Ralfy het recent weer noemde, toen hij Glendronach 12 re-reviewde - hij heeft het over een "gas blanket". Lijkt me dat hij er dan wel over te spreken is

Ik blijf geïnteresseerd omtrent dit onderwerp dus als je een oordeel hebt verneem ik dat graag via deze weg :)
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”