Maar zie mezelf echt niet meer dan €100 uitgeven voor 1 fles...denk ik...nee echt niet

Nino schreef:Heb hem wel een tandje verder moeten zetten.
Maar zie mezelf echt niet meer dan €100 uitgeven voor 1 fles...denk ik...nee echt niet

defeatless schreef:Het lukt me tot nu toe goed om maandelijks 1 of 2 flessen te kopen, waarbij ik maximaal 100 euro uitgeef.
Met de vakantieknaken van eind van de week ga ik een doosje bij D12 halen en dan een tijdje mooie flessen à 100 euro max kopen.
Verder na ontvangst van de sleutels van mijn nieuwe woning toch een Balvenie Tun 1401 aangeschaft en open gemaakt. Kostte me 425 euro.

gerritbakker57 schreef:defeatless schreef:Het lukt me tot nu toe goed om maandelijks 1 of 2 flessen te kopen, waarbij ik maximaal 100 euro uitgeef.
Met de vakantieknaken van eind van de week ga ik een doosje bij D12 halen en dan een tijdje mooie flessen à 100 euro max kopen.
Verder na ontvangst van de sleutels van mijn nieuwe woning toch een Balvenie Tun 1401 aangeschaft en open gemaakt. Kostte me 425 euro.
Je hebt toch een aantal mooie flessen op whiskybase staan die zeker niet onder de 100 euro te koop zijn
.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten