wrc1 schreef:Balvenie 14-year-old Caribbean Cask
Hoe bevalt deze je? Ben erg nieuwsgierig naar deze Balvenie maar durft 'm niet goed blind aankopen. Is er volgens jou iets van banaan in te ontdekken?
wrc1 schreef:Balvenie 14-year-old Caribbean Cask
Whiskieke schreef:Isle of yura 3 Y
Whiskieke schreef:Idd normaal wordt whisky veel vroeger gebotteld maar bij yura had men het idee om eens een whisky wat langer te laten rijpen

Opeth83 schreef:Whiskieke schreef:Idd normaal wordt whisky veel vroeger gebotteld maar bij yura had men het idee om eens een whisky wat langer te laten rijpen
Maar peated zeker? Of niet
Michaël schreef:wrc1 schreef:Balvenie 14-year-old Caribbean Cask
Hoe bevalt deze je? Ben erg nieuwsgierig naar deze Balvenie maar durft 'm niet goed blind aankopen. Is er volgens jou iets van banaan in te ontdekken?
Dre schreef:Michaël schreef:wrc1 schreef:Balvenie 14-year-old Caribbean Cask
Ik heb deze laatst geproefd en nee, geen banaan in ontdekt. Maar hij is wél heel zacht, zoet en fruitig, ik vond hem echt heel erg lekker. (Nee, (nog) niet aangeschaft daarna, maar dat is meer kwestie van keuzes.)
Of je hem blind moet aankopen weet ik niet, want héél goedkoop is ie niet. Misschien kan je eerst ergens een sampeltje scoren. Een miskoop zul je er sowieso niet aan hebben denk ik (gezien zijn specifieke karakter (ex-rumvaten) zoek je kennelijk al in een bepaalde richting) maar of ie voor jou de aanschaf echt waard is, is moeilijk in te schatten natuurlijk.
Michaël schreef: Goedkoop is hij inderdaad niet, maar ik heb nog een cadeaubon liggen die ik in supermarkten kan gebruiken. Daardoor zou deze me €25 kosten.
want dit is meer 'twijfel bij aanschaf', maar: Als ie je maar 25,- zou kosten, en je bent duidelijk niet op zoek naar een turf- of sherrybom, dan zou ik de blinde aanschaf wel aandurven. Voor 25 kun je je er echt geen buil aan vallen.
Mvamelsfort schreef:Ben Nevis 1996 w-f
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten