mer1973 schreef:Rien68 schreef:Besloten om eens whisky-ijs te maken, dus de Laphroaig quarter cask geopend.
echt.
Jawel! Morgen of misschien vanavond de test...
mer1973 schreef:Rien68 schreef:Besloten om eens whisky-ijs te maken, dus de Laphroaig quarter cask geopend.
echt.

), maar wel wat scherper en minder complex dan de Glenmorangie Nectar d'Or en BenRiach 16 y.o. Sauternes die ik eerder had.

squaadgras schreef:Littlemill 25yo 1989 HB is de glasbak in. Gelukkig nog 10cl staan... En een extra fles

squaadgras schreef:Littlemill 25yo 1989 HB is de glasbak in. Gelukkig nog 10cl staan... En een extra fles
GlenPiWi schreef:Laatst geopend:
Invergordon 1972/2015 49,9% WhB
Lochside 1981/2010 50% CpB

totalatool schreef:Afgelopen weekend maar weer eens een Lagavulin 16 geopend, deze keer een fles uit 2010. Ik wil binnenkort eens een head-to-head doen met een fles uit 2001.squaadgras schreef:Littlemill 25yo 1989 HB is de glasbak in. Gelukkig nog 10cl staan... En een extra fles
totalatool schreef:Hoe is die Invergordon wat jou betreft? Ik twijfel er nog steeds over... eigenlijk heb ik namelijk geen geld deze maand.
GlenPiWi schreef:totalatool schreef:Hoe is die Invergordon wat jou betreft? Ik twijfel er nog steeds over... eigenlijk heb ik namelijk geen geld deze maand.
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring wat Single Grain betreft, maar ik vind hem wel lekker. Goede balans zoet/bitter. WBscore 89 a 90. Het ziet er naar uit dat ik goed gegokt heb om de 49.9% versie te bestellen ipv de 49.5%. 115€ voor een 43yo single grain uit mijn geboortejaar, was eigenlijk een no-brainer. Blij met de aankoop!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten