jdoucet schreef:Talisker 10.
+1, soms afgewisseld met een DE van Talisker.
jdoucet schreef:Talisker 10.

Tonny schreef:Geen daily dram, drink altijd wat anders.

maar de fles waar ik altijd naar grijp als ik even niet weet wat gedronken of als ik een sigaar rook en geen flauw idee heb wat er bij de sigaar zou passen , dan grijp ik naar de ardbeg 10 
Xstream schreef:Ik heb geen daily dram.
In 1e instantie niet omdat ik niet dagelijks whisky drink, maar ook omdat ik whisky niet "slobber" of elke keer dezelfde neem. De afwisseling van smaken maakt 't juist spannend voor mij.

johan wlochacz schreef:Wat ik in mijn handen kan krijgen voor een goede prijs. Vaak Grant's, Jameson, Famous Grous. En voor de duidelijkheid, ik drink ook niet elke dag. Misschien bijna elke...

johan wlochacz schreef:Tja, speciaal zal het zeker niet zijn. Maar daarvoor is het ook een daily dram.Niet iedereen heeft de centen om elke dag een whiskey achterover te slaan van 80 euro de fles.
die flessen van 80euro gaan dan ook maanden mee
johan wlochacz schreef:Wat ik in mijn handen kan krijgen voor een goede prijs. Vaak Grant's, Jameson, Famous Grous. En voor de duidelijkheid, ik drink ook niet elke dag. Misschien bijna elke...
Probeer Glen Talloch eens, kost € 11.95 en is net als het rijtje wat je opnoemt werkelijk niet te zuipen....
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: zarco en 36 gasten