TIP! In de aanbieding...
- WhiskyLiam
- Senior

Re: TIP! In de aanbieding...
Wederom zeer goedkope whiskies bij Trinkgut (Duitsland):
Teachers 70cl €8,99
Tullamore Dew 70cl €12,99
Dimple Golden Selection 70cl €19,99
Teachers 70cl €8,99
Tullamore Dew 70cl €12,99
Dimple Golden Selection 70cl €19,99
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Beste liefhebbers,
Hebben jullie gezien dat (voor kaarthouders) bij Gall & Gall alle Glenlivet nu 20% korting hebben? Tot 4 okt. meen ik.
(Wellicht jullie allen allang bekend, maar ik denk ik deel het toch even.)
Groet,
Jelle
Hebben jullie gezien dat (voor kaarthouders) bij Gall & Gall alle Glenlivet nu 20% korting hebben? Tot 4 okt. meen ik.
(Wellicht jullie allen allang bekend, maar ik denk ik deel het toch even.)
Groet,
Jelle
0 x
Ja wilde ik ook net melden. Heb toch naar even een 12yo een 15yo en een 18yo ingeslagen. De founders reserve sla ik over 
Tevens is de laphroaig 10yo in de aanbieding voor 36euro

Tevens is de laphroaig 10yo in de aanbieding voor 36euro
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Zoals inmiddels gebruikelijk ook deze zondag weer veel scherpe whisky aanbiedingen en natuurlijk een nieuwe Whisky v/d Week bij DrankDozijn.nl Bereid je voor op het komende koude najaar of verleng nog even de zwoele zomer met deze nieuwe Dalwhinnie Winter’s Gold. Serveer hem direct uit de vriezer voor een unieke beleving!
We hebben de nieuwe Kilchoman (eerste release met leeftijd; 2008 á 79,95)
We presenteren alvast een ruim aanbod in cadeau en geschenkverpakkingen.
Diageo’s Distillers Editions zijn weer ruim voldoende op voorraad en we hebben nog veel meer, kijk snel op; http://www.drankdozijn.nl/aanbiedingen

We hebben de nieuwe Kilchoman (eerste release met leeftijd; 2008 á 79,95)
We presenteren alvast een ruim aanbod in cadeau en geschenkverpakkingen.
Diageo’s Distillers Editions zijn weer ruim voldoende op voorraad en we hebben nog veel meer, kijk snel op; http://www.drankdozijn.nl/aanbiedingen

0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Thank god it's thursday... of is het thirstday?
De D12 DonderdagDeal; Talisker Storm in giftset met 2 originele glazen voor € 29,95.
De STORM is een relatief nieuwe uiting van Talisker, kruidiger en vol rook met diepere en krachtige ziltige ondertonen die in balans zijn met de kenmerkende warme zoetheid van Talisker. Drink hem puur of met ijs, maar dan uiteraard wel in de originele Talisker glazen die in deze giftset meegeleverd worden! Alleen vandaag is de giftset met twee glazen goedkoper dan een losse fles, een unieke aanbieding!

PS; check ook even de overige Talisker aanbiedingen; http://drankdozijn.nl/merk/talisker
De D12 DonderdagDeal; Talisker Storm in giftset met 2 originele glazen voor € 29,95.
De STORM is een relatief nieuwe uiting van Talisker, kruidiger en vol rook met diepere en krachtige ziltige ondertonen die in balans zijn met de kenmerkende warme zoetheid van Talisker. Drink hem puur of met ijs, maar dan uiteraard wel in de originele Talisker glazen die in deze giftset meegeleverd worden! Alleen vandaag is de giftset met twee glazen goedkoper dan een losse fles, een unieke aanbieding!

PS; check ook even de overige Talisker aanbiedingen; http://drankdozijn.nl/merk/talisker
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Re: TIP! In de aanbieding...Oops,
Oops, me Ledaig vW een dagje te vroeg gehaald....
Nu tot 19 okt 10% korting op gehele assortiment bij Whiskysite!
Nouja... Ik gun het ze wel, vaak genoeg goed gebruik gemaakt van hen aanbiedingen... Maar als ik nog wat te kopen had wist ik het wel...
Nu tot 19 okt 10% korting op gehele assortiment bij Whiskysite!
Nouja... Ik gun het ze wel, vaak genoeg goed gebruik gemaakt van hen aanbiedingen... Maar als ik nog wat te kopen had wist ik het wel...
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

From the Heart of Speyside, gelegen tussen de dorpjes Elgin en Rothes. Daar ligt (anno 1898) de roots van The BenRiach Distillery, met haar smaakmakende ‘vloer mouterij’.
De DrankDozijn Whisky v/d Week is hun 15yrs PX Sherry. Deze rijke whisky heeft eerst gerust op Amerikaans bourbon hout. Maar vervolgens gefinished als tweede rijping in (Spaanse) sherry vaten van de zoete Pedro Ximinez. Nog een oude, vertrouwde malt met (h)eerlijke leeftijd.

Wist u dat: Glendronach Distillery behoort ook tot The BenRiach group. (Luck? nee….Revival! ook 15yrs sherried finish, ook non chill filtered)
De DrankDozijn Whisky v/d Week is hun 15yrs PX Sherry. Deze rijke whisky heeft eerst gerust op Amerikaans bourbon hout. Maar vervolgens gefinished als tweede rijping in (Spaanse) sherry vaten van de zoete Pedro Ximinez. Nog een oude, vertrouwde malt met (h)eerlijke leeftijd.

Wist u dat: Glendronach Distillery behoort ook tot The BenRiach group. (Luck? nee….Revival! ook 15yrs sherried finish, ook non chill filtered)
2 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

-
Goldenliquid1990
- Actief lid

Goldenliquid1990 schreef:Leuke deal! heb er alvast 2 aangekocht
Me too.

1 x
Goldenliquid1990 schreef:Leuke deal! heb er alvast 2 aangekocht
Hier ook

0 x
Heb er ook 2 besteld en een 16 jarige Lagavullin en nog een heerlijke Bowmore Black Rock.

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”