Het is die met het nieuwe label. Vond deze in kwaliteit een stuk minder als de versie ervoor. Ligt dit nu aan mij.
Ze veranderen toch alleen het label.

mer1973 schreef:Heb vandaag een Laphroaig 10 open getrokken.
Het is die met het nieuwe label. Vond deze in kwaliteit een stuk minder als de versie ervoor. Ligt dit nu aan mij.

squaadgras schreef:mer1973 schreef:Heb vandaag een Laphroaig 10 open getrokken.
Dat is toeval, want ik schenk net een 'nieuwe tien' in. Heb geen referentiemodel (dus geen andere tien's op), maar ik ga er eens voor zitten.. Laat het straks weten! Zou eigenlijk m'n nest in gaan, maar nu The Who beneden op gaat...

Peter87 schreef:Verder brand m'n nieuwe bunna Eirigh na Greine me in m'n ogen. Maar ik heb hier in m'n hotel geen fatsoenlijke whiskyglazen tot m'n beschikking dus hij moet wachten met z'n vrijheid tot ik thuis ben.

Roland... schreef:Peter87 schreef:Verder brand m'n nieuwe bunna Eirigh na Greine me in m'n ogen. Maar ik heb hier in m'n hotel geen fatsoenlijke whiskyglazen tot m'n beschikking dus hij moet wachten met z'n vrijheid tot ik thuis ben.
Hier baal ik ook altijd zo van, schenken ze ergens "goede" whisky, krijg je 't in zo'n fucking tumbler!![]()
Op vakantie gaan er dan ook altijd 2 glencairn glazen mee, in de koffer.
Roland... schreef:Peter87 schreef:Verder brand m'n nieuwe bunna Eirigh na Greine me in m'n ogen. Maar ik heb hier in m'n hotel geen fatsoenlijke whiskyglazen tot m'n beschikking dus hij moet wachten met z'n vrijheid tot ik thuis ben.
Hier baal ik ook altijd zo van, schenken ze ergens "goede" whisky, krijg je 't in zo'n fucking tumbler!![]()

Nino schreef:Roland... schreef:Peter87 schreef:Verder brand m'n nieuwe bunna Eirigh na Greine me in m'n ogen. Maar ik heb hier in m'n hotel geen fatsoenlijke whiskyglazen tot m'n beschikking dus hij moet wachten met z'n vrijheid tot ik thuis ben.
Dan zit je ergens...tovert je vrouwtje een glencairn uit dr handtas? Nice!!!

Bram84 schreef:Vanavond gaat ie open![]()
Ben eens benieuwd: https://www.whiskybase.com/whisky/64071/tamdhu-2005-vw
squaadgras schreef:Bram84 schreef:Vanavond gaat ie open![]()
Mooie fles, heb onlangs z'n broertje op (andere cask), echt een hele mooie whisky.. deze toevallig recent op de kop getikt (zo ja, waar?) of stond 'ie al een tijdje op te schouw!

Bram84 schreef:squaadgras schreef:Bram84 schreef:Vanavond gaat ie open![]()
Mooie fles, heb onlangs z'n broertje op (andere cask), echt een hele mooie whisky.. deze toevallig recent op de kop getikt (zo ja, waar?) of stond 'ie al een tijdje op te schouw!
Lol... Heb m sinds gister. Zat in een ruilpakketje
Ik weet niet wat je er voor hebt geruild.. maar, je gaat hier zeker van genieten!

Bram84 schreef:WoW!!! Wat een mooie whisky voor deze prijs! Zeer actief sherryvatje. De tof(fee) is zeker langsgekomen tijdens het rijpingsproces.![]()
Zeer zoete neus ( toffee, abrikoos, butterscotch) zeer cremeux in de mond. lange afdronk ( licht gepeperd, sherry)
Aanrader
)
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten