Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
- squaadgras
- Forum goeroe

Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Heb ook ergens vernomen dat de SoD 12yo eruit gaat op termijn. Heb er iig. maar 2 ingeslagen..
0 x
2 ∞ & →
thijs100 schreef:Ruud W schreef:Ik zit er sterk aan te denken om nog een paar (drie ofzo) flessen The Singleton off Duftown 12y aan te schaffen.
Deze gaan er tenslotte ook uit tbv NAS versies, en ik drink hem gewoon graag.![]()
En nee, ik ga niet speculeren.
Weet je dat zeker? Ik dacht dat de 12yo gewoon bleef bestaan naast de nieuwe NAS-expressies.
Thijs,
Bij ons in de Colruyt stond er nog een heel rek vol 12YO enkele maanden geleden.
Momenteel allemaal vervangen door de Tailfire.
Dit is toch wel een sterke aanwijzig dat de 12YO gaat verdwijnen, of op zijn minst minder courant verkrijgbaar zal zijn.
Idem voor de Glenlivet 12, enkele maanden gelende nog een heel rek vol, momenteel allemaal Founders Reserve.
1 x
- M'n eerste kennismaking (zojuist besteld) met een Benriach: de 20Y.
- Nu toch eindelijk maar eens de Glendronach 18Y Allardice besteld; de meningen lopen uiteen maar ik heb goede ervaringen met diverse Glendronachs (15, 21, Tawny Port Finishes 15 en 18 en diverse CS batches) en aangezien de 21Y alleen maar duurder wordt (en ik daar toch nog een klein voorraadje van heb), hoogste tijd voor de 18Y. Ben benieuwd...
- Daarbij m'n voorraad Springbank 15Y en Bushmills 21Y weer aangevuld
- Nu toch eindelijk maar eens de Glendronach 18Y Allardice besteld; de meningen lopen uiteen maar ik heb goede ervaringen met diverse Glendronachs (15, 21, Tawny Port Finishes 15 en 18 en diverse CS batches) en aangezien de 21Y alleen maar duurder wordt (en ik daar toch nog een klein voorraadje van heb), hoogste tijd voor de 18Y. Ben benieuwd...
- Daarbij m'n voorraad Springbank 15Y en Bushmills 21Y weer aangevuld

0 x
Als het meezit, dit weekend een tweede fles BenRiach Dunder... 

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

GlenDronach Tawny Port versies en de 18/21..
Iemand nog mooie tips voor flessen die op Sherried GD lijken?
Iemand nog mooie tips voor flessen die op Sherried GD lijken?
0 x
2 ∞ & →
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Caledonians schreef:Ok jongens dit is echt de laatste voorlopig!![]()
Oops...
Laphroaig 16yo 1992/2008 (58%, Daily Dram, 'Aloha Grip', 180 Bts.)
Het doosje moest toch vol niet?
Is er ook zoiets als een anonieme whisky kopen verslaafde groep waar je je kunt melden?

0 x
Caledonians schreef:
Is er ook zoiets als een anonieme whisky kopen verslaafde groep waar je je kunt melden?
Ja hoor, hier: viewtopic.php?f=9&t=6303&hilit=Ik+koop+teveel+whisky
3 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
haha. Herkenbaar. Leuk om te zoeken maar verslavend!
0 x
Mortlach 1991-2012 Silver Seal (na consultatie van een forumlid met eerstehands ervaring)
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Mermur schreef:Mortlach 1991-2012 Silver Seal (na consultatie van een forumlid met eerstehands ervaring)
Mooi flesje, ben benieuwd. Eigenlijk ook wel geïnteresseerd nu. Hoe zijn de oudere Mortlachjes?
0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Mooi flesje, ben benieuwd. Eigenlijk ook wel geïnteresseerd nu. Hoe zijn de oudere Mortlachjes?
Mij bevallen ze erg goed; echt mijn profiel. Ik heb er een paar open staan (zie WB); daar kun je (na mijn vakantie) altijd een sample van proberen. Stuur maar een pb als je interesse hebt.
0 x
Mortlach 1999-2014 Wilson & Morgan
Potstill in Oostenrijk bleek nog een tweede fles te hebben, maar kon die, vanwege verscherpt toezicht van de douane, niet zelf naar Nederland versturen. Dankzij een vriend van Tom2 is de fles nu toch naar mij onderweg.
Mortlach 1992-2013 Douglas Laing Directors' Cut
Na lang wikken & wegen en consultatie van ervaren forumleden in eerste instantie besloten van aankoop af te zien (Dit zou met stip de duurste whisky in mijn collectie zijn). Totdat Wilco me vandaag een voorstel deed dat ik niet kon weigeren. Komende donderdag kan ik de fles aan mijn collectie toevoegen; een mooi vervroegd verjaardagscadeau.
Potstill in Oostenrijk bleek nog een tweede fles te hebben, maar kon die, vanwege verscherpt toezicht van de douane, niet zelf naar Nederland versturen. Dankzij een vriend van Tom2 is de fles nu toch naar mij onderweg.
Mortlach 1992-2013 Douglas Laing Directors' Cut
Na lang wikken & wegen en consultatie van ervaren forumleden in eerste instantie besloten van aankoop af te zien (Dit zou met stip de duurste whisky in mijn collectie zijn). Totdat Wilco me vandaag een voorstel deed dat ik niet kon weigeren. Komende donderdag kan ik de fles aan mijn collectie toevoegen; een mooi vervroegd verjaardagscadeau.

1 x
Hopelijk de Arran White Stag......loopt nog op een veiling en daarnaast de nieuwe Arran Smugglers Serie The ilicit Stills
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Waarschijnlijk nog een Port Charlotte 2004 53.1 % The Maltman nu deze weer te koop is aan de originele prijs.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- squaadgras
- Forum goeroe

2x 90+ pareltjes van Whisky-Fässle!
(Beide verkrijgbaar als sample!)
Speyside Region 20yo 1994 Whisky-Fässle CS (Sherry Butt) https://www.whiskybase.com/whisky/69952/speyside-region-1994-w-f
Glen Keith 18yo 1996 Whisky-Fässle CS (Barrel) https://www.whiskybase.com/whisky/71820/glen-keith-1996-w-f
Speyside Region 20yo 1994 Whisky-Fässle CS (Sherry Butt) https://www.whiskybase.com/whisky/69952/speyside-region-1994-w-f
Glen Keith 18yo 1996 Whisky-Fässle CS (Barrel) https://www.whiskybase.com/whisky/71820/glen-keith-1996-w-f
0 x
2 ∞ & →
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”