TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Wahlee
Senior
Senior

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Wahlee » 07 Jun 2015, 12:30

Tom2 schreef:
DutchEdge schreef:Voor de fans: komende week bij drankdozijn de HP 18y in de aanbieding. Ik meen voor 89,95.

(Toch bijna twee keer zo duur als in de openingspost van dit onderwerp van vijf jaar geleden...)

Dat noem ik geen aanbieding, als je nog een beetje zoekt bij de lokale slijter voor enkele euro's minder te vinden...
Maar het gaat wel hard met de HP 18 van 65€ in december vorig jaar naar 80€ 2 maanden geleden, naar 90€ op dit moment naar en wat ik heb vernomen goed op weg naar de 110€ binnenkort.

Dus toch een aanbieding. Als je de tijd en brandstofkosten meeneemt in je speurtocht naar die enkele slijter...
Het is met name geen aanbieding omdat je er een gratis glas bij krijgt (dus geen korting op de reguliere prijs.
0 x

Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 07 Jun 2015, 12:34

Als ik de 6 euro verzendkosten meetel, dan heb ik hem sneller gehaald en voor minder bij de slijter. Maar goed, dit zijn de laatste woorden die ik hier aan vuil maak, je moet zelf maar weten wat je doet.
0 x
Afbeelding

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 07 Jun 2015, 13:43

Tom2 schreef:Dat noem ik geen aanbieding, als je nog een beetje zoekt bij de lokale slijter voor enkele euro's minder te vinden...
Maar het gaat wel hard met de HP 18 van 65€ in december vorig jaar naar 80€ 2 maanden geleden, naar 90€ op dit moment naar en wat ik heb vernomen goed op weg naar de 110€ binnenkort.

En sommigen vinden dat zelfs al te weinig... hier al voor 129,95 :nono http://www.bestelwhisky.nl/shop/artikel/40 het moet toch niet zotter worden zeg...
0 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Wahlee
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Wahlee » 07 Jun 2015, 14:33

Tom2 schreef:Als ik de 6 euro verzendkosten meetel, dan heb ik hem sneller gehaald en voor minder bij de slijter. Maar goed, dit zijn de laatste woorden die ik hier aan vuil maak, je moet zelf maar weten wat je doet.

Prima. Ik hoef hem toch niet :bigsmile
0 x

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 16 Jun 2015, 09:42

Weer een whiksy in de DonderdagDeal, ditmaal uit de limited release serie van Diageo.
Lagavulin 12yrs Natural Cask Strength 2014 van 70CL.
Alleen aanstaande donderdag €72,50 per stuk!? Ja!?
Dan wel max. 1 per persoon, want we hebben maar 1 palletje. :domdom

AfbeeldingAfbeelding
1 x
Afbeelding

Pvb
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Pvb » 20 Jun 2015, 11:55

Bij de Gall in Bladel zag ik net nog 2 flessen Laphroaig 18 en een Yamazaki 12 staan voor € 75,-. Met kortingskaart dus interessant. :lekker
0 x

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor RvdB » 21 Jun 2015, 12:10

De Gall in Amsterdam bij het Javaplein heeft nog Glendronach 15 staan. Met pas dus voordeliger dan bij onze vrienden van D12.
0 x
Afbeelding

avdboom
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor avdboom » 21 Jun 2015, 20:49

Drankdozijn VADERDAG aktie, GEEN verzendkosten met code: Vaderdag15

Helaas werkte het niet i.c.m. mij Groupon bon die nog op moest :domdom , dus wel ff geshoped, maar niet van de vaderdag korting gebruik kunnen maken....
0 x
Afbeelding

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 21 Jun 2015, 21:09

avdboom schreef:Drankdozijn VADERDAG aktie, GEEN verzendkosten met code: Vaderdag15

Helaas werkte het niet i.c.m. mij Groupon bon die nog op moest :domdom , dus wel ff geshoped, maar niet van de vaderdag korting gebruik kunnen maken....

Waarom dan niet de vaderdag korting gebruikt, en de groupon korting later. :domdom

Groupon tot eind September geldig.
0 x

avdboom
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor avdboom » 21 Jun 2015, 21:47

mer1973 schreef:
avdboom schreef:Drankdozijn VADERDAG aktie, GEEN verzendkosten met code: Vaderdag15

Waarom dan niet de vaderdag korting gebruikt, en de groupon korting later. :domdom

Omdat mijn groupon eerder verliep (was eerder aangeschaft) en ik niet verwacht op korte termijn nog wat bij DD te bestellen. Heb nog e.e.a. in gedachten maar dat levert DD niet of maakt qua prijs niet veel uit met de beter vak slijter. Ach... It's done... Als de Vaderdag aktie er niet was geweest had ik deze betaling ook zo geplaatst ;)
0 x
Afbeelding

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 21 Jun 2015, 22:07

avdboom schreef:
mer1973 schreef:

Omdat mijn groupon eerder verliep (was eerder aangeschaft) en ik niet verwacht op korte termijn nog wat bij DD te bestellen. Heb nog e.e.a. in gedachten maar dat levert DD niet of maakt qua prijs niet veel uit met de beter vak slijter. Ach... It's done... Als de Vaderdag aktie er niet was geweest had ik deze betaling ook zo geplaatst ;)

Wanneer je het flesje opentrekt, ben je alles weer vergeten over je korting.
Laat hem smaken.

:Slainte
1 x

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 25 Jun 2015, 08:09

Weer een tip van mij voor jullie :hoedaf
De onwijs mooie Bruichladdich Black Art 4.1 Vintage 1990 23 year, voor 185,-.
En we zijn streng hoor, ALLEEN VANDAAG! :blacklist
Afbeelding
0 x
Afbeelding

nannerom
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor nannerom » 28 Jun 2015, 14:02

Deze week bij DrankDozijn een Kavalan solist sherry cask en solist bourbon cask voor juist geen 200euro samen! Mmmmmmmmmmmm
0 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Groupon

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 02 Jul 2015, 12:44

Misschien handig om aanbiedinkjes m.b.t. Groupon hier te delen?

http://www.groupon.nl/deals/rotterdam/t ... 1/67035043

Af en toe komt ook de 20,- voor 10,- aanbieding van D12 voorbij welke handig is om in te slaan.
0 x
2 ∞ & →

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: www.DrankDozijn.nl

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 02 Jul 2015, 13:35

We hadden nog een mooie partij Bowmore Surf 1LTR gevonden, dus de perfecte donderdagdeal op deze tropische dag.
Zoek je verfrissing of heb je zin in een leuke whisky die uit productie is.... De SURF 1ltr alleen vandaag € 27,50.

http://drankdozijn.nl/artikel/fles-bowmore-surf-1ltr
0 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”