Geen idee of dit helemaal 100% correct geplaatst is, maar het leek mij de meest geschikte plek.
Binnenkort geef ik een whiskyproeverij voor een zeer divers publiek als het gaat om ervaring in whisky. Hiervoor heb ik een proefnotitieblad gemaakt, wat op A5 afgedrukt moet worden.
Graag krijg ik feedback op het formulier. Zou je dit ook zo doen? Iets anders? Is hij te nauwkeurig voor een "nieuweling" of te simpel voor een gevorderde? Noem het maar. Alvast bedankt!
Mocht iemand hem ook willen hebben, kan ik een beter kwaliteit uploaden.
Cheers,
Tim
Edit: ik zie dat ik de datum vergeten ben. Wellicht leuk om na een tijdje je notities te vergelijken.



.
