Yapi schreef:ow, dat vind ik een erg leuk concept!
Top idee

Yapi schreef:ow, dat vind ik een erg leuk concept!
Pellie schreef:Idee is leuk als je 'topflessen' kunt aandragen. Ik denk dat ik dat niet kan en dus niet geaccepteerd word. Dus ik vind het geen goed idee! Ik zie het zelfs als een soort disciminatie. Geen dure fles? Hoor je er ook niet bij! Of zie ik dit verkeerd?
Pellie schreef:Idee is leuk als je 'topflessen' kunt aandragen. Ik denk dat ik dat niet kan en dus niet geaccepteerd word. Dus ik vind het geen goed idee! Ik zie het zelfs als een soort disciminatie. Geen dure fles? Hoor je er ook niet bij! Of zie ik dit verkeerd?

Yapi schreef: Kun je aanspraak maken op het proeven van Springbank, Bowmore jaren 60 en 70 als je zelf met een Rundlets & Kilderkins of een Tempest batch 1 afkomt?
johan brugge schreef:Yapi schreef: Kun je aanspraak maken op het proeven van Springbank, Bowmore jaren 60 en 70 als je zelf met een Rundlets & Kilderkins of een Tempest batch 1 afkomt?
Inderdaad niet, maar zoals Pellie aanhaalt heeft niet iedereen zo'n fles(sen) staan en in mijn ogen heeft iedereen recht om op een festival aanwezig te zijn, ook al beschikt hij/zij niet over de meest zeldzame collectie.
Deunemans schreef:Wat is de prijs voor toegang tot het festival, is daar al iets over bekend? Ik kon dat nl niet herleiden uit de informatie op de facebook-pagina van de openingspost.
Peter87 schreef:Is deze kaart de hele dag geldig of gewoon voor 1 van de 2 sessies?

Peter87 schreef:Ok dat is top. Ik was ook van plan dat te doen omdat ik ook een kamer in het hotel heb geboekt.

Terug naar “Proefnotities, "Tasting notes" en organoleptische onderwerpen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten