Pagina 1 van 1

August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 11:43
door semtex
http://august17th.be/

Weer wat nieuws op de markt. Ik had er nog niet van gehoord, maar heb hem gisteren mogen moeten proeven.
Proefnotities:

Neus: TUC-paprikakoekjes
Smaak: ewwww are you f**ing kidding me? :Cry
Finish: helaas wel

Nog iemand die het ongeluk heeft gehad deze whisky te moeten doorslikken?

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 11:54
door WhiskyDudes
Heb gelijk maar een flesje besteld nav je enthousiaste review... :P :P

Prima fles om je verwende zintuigen even compleet te resetten dus :bigsmile

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 12:06
door Nino
semtex schreef:Finish: helaas wel


Geweldig :P

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 13:30
door Banzai
Ik ben toevallig wel grote fan van paprika Tuc-koekjes :lekker

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 16:46
door rborghmans
hmmm ik lust ook wel paprika TUC :o

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 19:09
door thijs100
Van de website:

AUGUST 17TH IS A SURPRISING NEW SINGLE MALT WHISKY FROM THE BELGIAN CREATOR THIERRY VAN RENTERGHEM, THAT RESTED FOR 3 YEARS IN 100 YEARS OLD OAK CASKS. ENJOY THIS RARE BEVERAGE.


Serieus?! Vaten van 100 jaar oud? En die gast voert het op alsof dat iets positiefs is :HitHead

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky

Geplaatst: 13 Nov 2015, 19:15
door WhiskyDudes
Ja, wat een giller! Hij had ze beter goed schoon kunnen maken aan het Semtex oordeel te lezen...