Pagina 1 van 1
August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 11:43
door semtex
http://august17th.be/Weer wat nieuws op de markt. Ik had er nog niet van gehoord, maar heb hem gisteren
mogen moeten proeven.
Proefnotities:
Neus: TUC-paprikakoekjes
Smaak: ewwww are you f**ing kidding me?
Finish: helaas wel
Nog iemand die het ongeluk heeft gehad deze whisky te moeten doorslikken?
Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 11:54
door WhiskyDudes
Heb gelijk maar een flesje besteld nav je enthousiaste review...
Prima fles om je verwende zintuigen even compleet te resetten dus

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 12:06
door Nino
semtex schreef:Finish: helaas wel
Geweldig

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 13:30
door Banzai
Ik ben toevallig wel grote fan van paprika Tuc-koekjes

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 16:46
door rborghmans
hmmm ik lust ook wel paprika TUC

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 19:09
door thijs100
Van de website:
AUGUST 17TH IS A SURPRISING NEW SINGLE MALT WHISKY FROM THE BELGIAN CREATOR THIERRY VAN RENTERGHEM, THAT RESTED FOR 3 YEARS IN 100 YEARS OLD OAK CASKS. ENJOY THIS RARE BEVERAGE.
Serieus?! Vaten van 100 jaar oud? En die gast voert het op alsof dat iets positiefs is

Re: August 17th - nieuwe Belgische whisky
Geplaatst: 13 Nov 2015, 19:15
door WhiskyDudes
Ja, wat een giller! Hij had ze beter goed schoon kunnen maken aan het Semtex oordeel te lezen...